Особливість цієї ініціативи в тому, що інформаційні матеріали для молоді створюють самі молоді дівчата і хлопці віком 14-19 років.
В результаті проєкту командою буде створений цикл інформаційних матеріалів, присвячених попередженню гендерно зумовленого та домашнього насильства. Нажаль, під час пандемії коронавірусу кількість проявів цього негативного явища значно зросла в усьому світі, і в Україні в тому числі. Серед фахівців цей сплеск навіть отримав назву «пандемія серед пандемії».
Щоб зробити свій внесок у попередження і подолання насильства, команда благодійного фонду «Імпульс.ЮА» вирішила провести інформаційну кампанію серед молоді, долучивши до неї випускниць і випускників програм фонду. Адже, по-перше, молодь добре розуміє, як донести інформацію до своїх однолітків, а по-друге, деякі з них самі стикалися з проявами гендерно зумовленого чи домашнього насильства. Тож для них це стало можливістю поділитися своїм болем і допомогти врятуватися від проблем іншим.
На початку проєкту команда фонду «Імпульс.ЮА», до якої вже у якості волонтерів долучились випускниці і випускники попередніх програм фонду, проходила інтенсивне навчання з відеомейкінгу, а також з роботи у кадрі, відеоблогінгу, основ графічного дизайну та копірайтингу, SMM тощо. А також з самої проблематики гендерно зумовленого і домашнього насильства. Проводили заняття відомі та досвідчені у своїх сферах фахівці та фахівчині.
Результатом дуже інтенсивної, креативної та напруженої роботи творчої команди проєкту стануть п’ять інформаційних блоків, присвячених тому або іншому аспекту домашнього чи гендерно зумовленого насильства. Кожен інформаційний блок складатиметься з відеоролика, інфографіки та пояснюючого тексту.
Назва цієї інформаційної кампанії була обрана простою, але красномовною: «Покоління беZ насильства». Саме з хештегами #ПоколінняБезНасильства та #NoViolenceGeneration будуть публікуватись і поширюватись інформаційні матеріали в Instagram, Facebook, на Youtube та у Telegram.
У своїх відео молодь, незважаючи на свій статус новачків у відеомейкінгу, вирішила спробувати відійти від шаблонів подібних матеріалів. І сьогодні стартує перша хвиля інформаційної кампанії. Присвячена вона такому виду насильства, як кетколінг (catcalling).
Тож всі, хто не байдужий до проблеми насильства, і хто хотів би допомогти у поширенні матеріалів, створених молоддю, можуть перейти за посиланнями нижче, підтримати їх вподобайками, коментарями та репостами:
https://youtu.be/-ZzlwTtofMI
https://fb.watch/40kcLVYh1b/
https://www.instagram.com/tv/CL_TpXTJlNH/
Наступна хвиля інформаційних матеріалів з’явиться вже наступного тижня, і присвячена буде проблемі насильства проти дітей. І що також важливо – команда, створена в результаті проєкту, планує працювати і далі, створюючи корисні та креативні інформаційні матеріали для молоді.
#ПоколінняБезНасильства #NoViolenceGeneration
Коментарі