Фонд Peli can live послідовно працює з питанням просвіти - у природоохоронній сфері, щодо взаємодії людини і природи, між людьми. Ми не змогли залишитися осторонь проблеми розповсюдження вірусу COVID-19, інформаційних повідомлень та реакції людей на них. Сподіваємося, що наше опитування стане в нагоді тим, хто більш інтенсивно працює з цією темою!
Протягом листопада ми опитували аудиторію нашої facebook сторіки та сторінок партнерів з метою визначити ефективність відеоінформаційних кампаній, які вже відбуваються в Україні щодо профілактики COVID-19, зібрати інформацію щодо можливих повідомлень для нової компанії, а також визначити потреби людей під час епідемії для планування діяльності непрофільних громадських організацій в часи пандемії .
Всього отримали 519 відповідей. Найбільший інтерес до опитування виявили жінки, 441 по відношенню до 78 чоловіків. Найактивніша вікова група - 25-45 років.
Серед опитаних лише третина - кияни, а решта з інших регіонів, маленьких міст.
Озвучені нагальні потреби:
- Неоснащені лікарні апаратами та місцями для хворих. Неможливо отримати безкоштовну допомогу в лікарнях.
- Немає оперативного тестування, вартість тестів дуже висока, а результати безкоштовних тестів треба довго чекати.
- Є проблема з доступом до отримання консультацій лікаря. Бракує медичного персоналу та «гарячої лінії» для зв’язку з лікарем.
Повідомлення, які опитані виділили як найважливіші:
Правильно носіть маски, мийте руки, використовуйте антисептики.
Дякуємо всім, хто приділили свій час на опитувальник! Вдячні нашим партнерам за співпрацю!
Опитування проводилось Благодійною організацією “Благодійний фонд “Пелі кен лів”, Благодійним фондом “Я Майбутнє України”; Громадським штабом подолання covid-19 в Україні; AVERE Ukraine, Європейською асоціацією з електромобільності, сталого транспорту та інфраструктури України; ГО “Корпус справедливості” та GreenClinic LifeScience
Ознайомитись з опрацьованими результатами опитування можна на сайті організації Peli can live.
Коментарі