Підприємці з 12 регіонів України взяли участь в практичному семінарі «Від продукту до бренду», що відбувся 26 листопада на онлайн платформі Zoom.
Спікери, що представляють успішні бізнеси, розкрили питання основ, розвитку та просування бренду:
- інструментів просування бренду, в тому числі digital-brand;
- практик розробки атрибутики та архітектури бренду у сфері малого і середнього бізнесу;
- особливостей формування та просування бренду в умовах карантину.
Серед спікерів:
Микита Лазоренко, креативний директор SABAI creative hub, (м. Київ), розповів учасникам про історію створення брендингу та формуванні ключових елементів стратегії бренду; в другій частині семінару на воркшопі Микита надав учасникам практичні поради щодо побудови бренду;
Володимир Мась, тренер Soft Skills у Autodoc.de (м. Одеса), зосередив увагу на складових сервісу, клієнтоорієнтованості в межах стандартів компанії;
Денис Чернявський, Valorisation Lab., CEO & Founder, Fedoriv Agency, Creative Strategist, Pinat Pins, (м. Київ) виступив з презентацією «Про великі та маленьки бренди»;
Михайло Траверсе, маркетолог, стратег та підприємець, керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan (м. Київ), детально зупинився на принципах брендингу в епоху соціальних медіа.
Роман Повзик, проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult (м. Полтава), у другій частині заходу провів воркшоп щодо просування бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram.
В межах заходу модератором Інною Пахомовою, директоркою інституту проектів та інновацій ПУЕТ, була проведена панельна дискусія «Просування бренду в умовах карантину» за участю всіх спікерів семінару. Експерти відповідали на питання учасників, найбільш актуальні під час карантину, а саме: 1) Чи трансформувалося розуміння та ідеї бренду під час пандемії? Які інструменти підвищення лояльності споживачів найефективніші в цьому році? Чи може бренд регіону або міста сприяти просуванню бренду підприємства?
Захід реалізовано Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми у партнерстві з представниками ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business.
Коментарі