bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Проведено вебінар «SMM для ОТГ»

За ініціативи експерта Громадського партнерства «За прозорі місцеві бюджети» Тараса Халавки для об'єднаних громад Тернопільскої області проведено вебінар «SMM для ОТГ».



Про SMM розповів Микола Андрощук, який має досвід роботи з бізнесом і громадськими організаціям понад три роки.

В Теребовлянській громаді до вебінару долучилися й представники громадськості, зокрема Молодіжної ради.

Серед найбільш поширених проблем тренер виокремив такі:

  • Немає цілі. Деякі громади і громадські організації ведуть соціальні мережі, але не розуміють, для чого це робити. Це породжує всі інші проблеми;
  • Нерегулярність. Комунікація відбувається спалахами: неможливо відслідкувати послідовність і закономірності комунікацій;
  • Відсутність команди. Немає відповідальних і компетентних людей. Пости роблять ті, “хто має вільну хвилинку” .

    Що ж робити?

    Поради від Миколи:

    ✔️Розробити SMM стратегію. Це документ про те, куди і як рухатись у соціальних мережах;

    ✔️ Вивчити цільову аудиторію (стать, вік, інтереси, робота, поведінка);

    ✔️ Контент має приносити користь для цільової аудиторії, легко сприйматись. Використовуйте єдиний візуальний стиль;

    ✔️ Проводити аналіз та робити висновки: які пости сприймає аудиторія, які - ні.

    “Серед заходів Антикорупційних програм, прийнятих у громадах, є налагодження комунікації з мешканцями, використовуючи при цьому різні комунікаційні канали, зокрема й соцмережі. Саме тому виникла ідея такого вебінару для громад, аби покращити як теоретичні знання, так і посилити практичні навчики роботи з соціальними медіа”, - пояснив Тарас Халавка.

Контакти

  • probudget.org.ua
  •  probudgetua@gmail.com
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.