bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

У Жовкві відбувся воркшоп «Комунікаційні лайфхаки в роботі з історичною спадщиною»

11 березня 2020 року у м. Жовкві відбувся тренінг-воркшоп «Комунікаційні лайфхаки в роботі з історичною спадщиною», участь у якому взяли представники державного історико-архітектурного заповідника у Жовкві, депутати Жовківської міської влади, представники громадських організацій та туристичної галузі, активні мешканці. У тренінгу-воркшопі взяли участь 26 активних осіб, неймовірні ентузіасти своєї справи, яким не байдуже рідне королівське місто і які усіма силами прагнуть достойно представити історичну спадщину на високому рівні, щоб привабити більше туристів.

Під час тренінгу-воркшопі було представлено проект «2 замки: спільна історія, спільне просування, стимул для зміцнення співпраці, туристичних потоків та економічного зростання», який виконує Інститут регіонального розвитку в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 20014-2020, а також були розглянуті наступні питання:
• Як зробити комунікацію такою, щоб достукатися до вашої цільової аудиторії. З чого почати? Перші кроки.
• Форми та формати спілкування з цільовою аудиторією. Ціннісна пропозиція у контексті культурної спадщини.
• Що таке комунікаційна стратегія. Підготовка комунікаційної стратегії по просуванню історичної спадщини, з чого почати? Як правильно будувати комунікаційну стратегію і чи потрібна вона взагалі?
• Складові комунікаційної кампанії по просуванню туристичних продуктів історичної спадщини. Промоція Королівського замку в світовому інформаційному просторі, соціальних мережах. Переваги, які дає Інтернет.

Учасники тренінгу - воркшопу під керівництвом експертки Інституту Уляни Терлецької активно та ефективно працювали в невеликих командах, використовуючи свою позитивну енергетику і активну позицію напрацьовували підходи до ефективної комунікації з клієнтами. Про те як правильно будувати комунікаційну стратегію і чи потрібна вона взагалі, як зробити комунікацію ефективною щоб максимально досягти бажаного результату, як правильно визначати цільову аудиторію і обрати інструменти, за допомогою яких потрібно достукатися, якою мовою говорити до потенційного клієнта, про розум та серце два стовпи ефективної комунікації, а також про те як побудувати комунікаційну стратегію, «щоб завоювати» та надихнути свою цільову аудиторію усе це було на тренінгу-воркшопі. Активно та результативно працювали 3 команди.

Після короткого представлення тренером основних кроків побудови комунікаційної стратегії, команди учасників приступили до виконання завдань в уже сформованих командах і розробляли ціннісні пропозиції для заданих ім цільових аудиторій. Завдання викликало дискусійні моменти і разом з усіма командами дійшли висновку, що надзвичайно важливо розуміти і навіть створити собі портрет «свого клієнта» і тоді під його потреби формувати свою пропозицію.
Також усі команди вчилися за допомогою інструменту six words story формулювати ключове повідомлення до своєї цільової аудиторії. Цікаво і креативно за визначенням учасників далося їм це завдання. Адже потрібно пам’ятати, що комунікувати потрібно барвисто — інакше не манить; амбіційно — інакше не надихає; чітко — інакше не зрозуміло, та коротко — інакше не запам’ятають.

Хочеться окремо сказати про атмосферу тренінгу - воркшопу. Вдалося створити позитивну, активну, відкриту атмосферу, яка дозволила максимально відкрити творчий потенціал учасників воркшопу.


Уляна Терлецька, експертка Інституту регіонального розвитку

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.