bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Підготовка проекту адвокаційної кампанії: корисні поради від експертів

Громадська організація "Точка доступу" продовжує проект "Через громадську участь до участі в управлінні громадою". 

6-7 березня в місті Святогірськ пройшов третій тренінг в рамках проекту на тему “Адвокація, або як впливати на розвиток громади”, на якому учасники вивчали специфіку розробки та впровадження інформаційної складової адвокаційної кампанії. На початку освітнього заходу команди презентували домашнє завдання – результати локального аналізу в громадах, який був проведений за допомогою інструментів, розглянутих на попередньому тренінгу. Координатор проекту Анастасія Прокопенко відмітила: “Проведення локального аналізу в громадах було вкрай важливим етапом проекту. Саме виявлені проблеми і питання можуть стати основою для створення потужного адвокаційного проекту.” Після презентацій учасники поділилися успіхами, враженнями, розповіли про труднощі під час проведення аналізу, отримали рекомендації і коментарі експертів та долучилися до активної роботи над адвокаційним проектом.

Базові принципи та проведення адвокаційної кампанії

Адвокаційна кампанія - це комплекс заходів з використанням дієвих інструментів для впровадження соціальних змін, що сприятимуть сталому розвитку громади. Результатом адвокаційної кампанії є офіційний документ,прийнятий на будь-якому рівні влади -  розпорядження, закон тощо. Для успішного проведення потрібно залучити широке коло людей, кампанія повина будуватися за принципами прозорості, публічності та відкритості. Впродовж тренінгу, для координування дій учасників проекту, було надано алгоритм адвокаційної кампанії, який включає кілька кроків:

1.    Обрання теми та визначення окремої проблеми.

2.    Аналіз тієї частини законодавства, яка стосується обраної проблеми.

3.    Знаходження інформації та аналіз досвіду інших громад, які впровадили аналогічний адвокаційний проект.

4.    Розробка інформаційної складової адвокаційного проекту з урахуванням інтересів та популярних джерел інформування цільової аудиторії.

5.    Підготовка та підписання документу як результат успішно проведеної адвокаційної кампанії.

Після визначення проблеми, яка стане базисом адвокаційного проекту, учасники розпочали практичну роботу над розробкою плану дій згідно з наданим алгоритмом, а саме:

  •  Підготували та презентували карту стейкхолдерів.

  • Розглянули градацію складових інформаційної частини адвокаційної кампанії.

  • Провели аналіз цільової аудиторії.

  • Обговорили, навіщо і яким чином будувати public relations.

  • Вивчили методики для НУО та активістів.

  • Обмінялися ідеями щодо створення ефективних інформаційних повідомлень для обраної цільової аудиторії.

Координаторка проекту Анастасія Прокопенко зазначила:”Адвокаційна компанія - це зміни в системі. Для успішного проведення потрібна зміна свідомості ключових її елементів та усвідомлений особистий інтерес. Треба пам’ятати, що чиновники - теж люди, тому їх необхідно сприймати в першу чергу як людей, а вже потім як посадовців. Для успішного втілення проекту важливо використовувати творчій підхід та поєднувати зусилля”. Вивчаючи попередній досвід інших громад, використовуючи корисні поради тренерів та експертів, учасники змогли визначитись з метою та проблемою, яку допоможе вирішити адвокаційна кампанія. Реалізація комплексу дій сприятиме подальшому розвитку громади та допоможе досягти корисних змін в системі.

Інформаційна складова адвокаційної кампанії

Для більшого розуміння побудування інформаційної складової адвокаційної кампанії учасникам були запропоновані практичні завдання. Тренер заходу Світлана Агаджанян зазначила, наскільки важливо правильно розуміти та уміти розподіляти етапи інформаційної частини проекту. Виконання практичних завдань з супроводженням та консультаціями експертів дозволило вже на тренінгу кожній команді створити якісний контент, який вони будуть застосовувати у власній адвокаційній кампанії. Досвідчена тренерка та PR-менеджерка громадських проектів Світлана Агаджанян надала ТОП-3 поради для якісної побудови якісного проектного контенту:

1.    Інформаційна кампанія повинна бути обов’язково системною. Комунікація зі стейкхолдерами цільової аудиторії проекту повинна бути безперервною, але дозованою.

2.    Потрібно доносити інформацію зрозумілою та доступною цільовій аудиторії мовою. Важливо уважно ставитися до зворотнього зв’язку, своєчасно реагувати на аргументи людей, яку адвокаційна кампанія стосується в першу чергу.

3.    Кожний окремий адвокаційний проект - це про зміни у системі Тому важливо не лише публічно обговорювати допоточний стан проблеми, а ще й донести цінність змін, візуалізувати картинку майбутнього, яке настане після реалізації адвокаційної кампанії.

Результатом успішно проведеного тренінгу став той факт, що кожна з команд за допомогою експертів підготувала детальний план заходів та інформаційний контент для успішного впровадження проекту. Громадська організація “Точка доступу” дякує учасникам тренінгу за неймовірно дружню атмосферу, яка панувала впродовж всього заходу.

 

Контакти

  • тел. +38(050)3686074
  • e-mail: tochkadostupugo@gmail.com
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.