bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Від хоббі до бізнесу: досвід сільського освітнього проєкту
26.02.2020

Галицинівська ОТГ – громада з населенням 9 тисяч людей у Миколаївський області. У громаді зробили ставку на розвиток освіти, зокрема й освіти дорослих. Місцева громадська організація “Клуб сталого розвитку “Південна ініціатива” навчала жінок громади із вразливих груп, як за допомогою інструментів інтернет-маркетингу перетворити творчі захоплення на джерело доходу.

Як і майже у кожній сільській громаді існують проблеми з працевлаштуванням жінок, які мають дітей, або жінок старшого віку. Працедавці часто відмовляють у роботі мамам, які мають дітей, або жінкам віком 50+. 

 У Галицівській ОТГ серед цих груп жінок є ті, котрі мають творчі захоплення, є майстринями рукоділля або інших напрямів. Проте вони не знають, як рекламувати і продавати свою продукцію. 

Саме для цих жінок був створений освітній проєкт  “Рекламування власної продукції через соціальнім мережі та Youtube-канал”. Проєкт мав на меті допомогти майстриням перетворити своє хоббі на стабільне джерело доходу.  

Учасниці під час навчання

Учасниць вчили основам інтернет-маркетингу та SMM.  Під час навчання учасниці створили бізнес-сторінки у facebook, рекламний кабінет Ads Manager та запустили свої перші рекламні кампанії, створили Youtube-канали власних брендів та навчились їх розвивати.

 Найкраще про успіхи проєкту розкажуть історії самих учасниць. 

Лопасова Юлія прийшла на програму, будучи у домогосподаркою. Народивши сина, Юлія почала займатися в’язанням. Вибір впав саме на японське мистецтво в’язання – амігурумі. Як зізнається Юлія, вибрала його через надзвичайну ніжність та “мі-мі-мішність”. Спочатку в’язала лише для своєї дитини, а потім і для інших діток.   
Прийшла на програму, щоб навчитися вести бізнес і Інтернеті та вивчити такий інструмент інтернет-маркетингу, як SMM. Також дуже хотіла свій канал в YouTube. 

В результаті під час навчання Юлія створила бізнес-сторінку Mimimishkatoys в facebook. Навчилась працювати з рекламою у facebook, запустила першу рекламну кампанію.

Створила канал на YouTube (переглянути канал тут ) і зараз його активно веде. 

Після участі у проєкті у майстрині збільшилась кількість клієнтів, почали надходити нові замовлення. Крім того, Юлію запросили працювати тренером з амігурумі у Центрі освіти для дорослих Галицинівської ОТГ. Тож тепер після закінчення програми вона має роботу і розвиває власний бренд. 

Залєвська Наталя зараз прийшла на навчання, маючи групу інвалідності, у 2020 році цей статус в неї зняли.  Наталя працювала сторожем у будинку старости в селі Прибузьке (колишня сільська рада). Займалася рукоділлям. Спочатку Наталя відвідувала програму із сучасного декорування та виготовлення ростових квітів із ізолону у Центрі освіти дорослих  Галицинівської ОТГ. Закохалася в ізолон та почала власну практику. Її спеціалізація – світильники з ізолону. 

На програму прийшла, щоб навчитися продавати через Інтернет. Наталя – одна з найуспішніших учасниць програми, ще під час навчання почала отримувати замовлення, зараз має багато клієнтів. (переглянути бізнес-сторінку Наталі).   

Гончарук Інна прийшла на проєкт за новими знаннями. Займалася створенням “ловців снів”.  В кінці програми вирішила, що буде займатися власногоYouTube-каналу ( канал Інни).
Вона стала виготовляти не лише ловців снів, а й інші творчі вироби з ізолону, паперу й не тільки. Її мета: стати успішним ютубером та заробляти, не виходячи з дому.  
Зараз вона активно розвивається та вже має замовлення. 

Тренерка проєкту: Руслана Сікаленко – експертка ГО “Клуб сталого розвитку “Південна ініціатива”, інтернет-маркетолог, приватний підприємець,  сертифікований спеціаліст Google Digital Workshop, YouTube Creator Academy, Facebook Blueprint, Google Analytics Academy, Academy for Ads. 

Я виходила після занять із мокрою спиною… Хотілося дати дівчатам максимально, але ми були обмежені 40-годинною програмою…” – згадує Руслана. 

Вона вважає, що саме завдяки таким проєктам сільські жителі можуть створювати власний бізнес та заробляти, не виїжджаючи за межі ОТГ, розвиватися та бути сучасними. 

Я пишаюся кожною учасницею та їхніми успіхами. Особливо мене надихнула Фіголь Ірина Миколаївна – учасниця програми пенсійного віку. Те завзяття, з яким вона працювала, та її наполегливість – просто вражали.   Так, вона робила все повільніше, але результат мала не гірший за інших”

– зазначила Руслана Сікаленко.

Освітній проєкт “Рекламування власної продукції через соціальнім мережі та Youtube-канал” ГО “Клуб сталого розвитку “Південна ініціатива” посів 2-місце у Конкурсі кращих проєктів у сфері освіти дорослих -2019 у номінації “Кращий проєкт, спрямований на сприяння працевлаштуванню та розвиток соціального підприємництва”. Організатори Конкурсу кращих проєктів у сфері освіти дорослих – ГС “Українська асоціація освіти дорослих” та Представництво DVV International в Україні. Основною метою Конкурсу є розвиток, підтримка та популяризація освіти дорослих в Україні, вироблення спільного бачення, накопичення досвіду і поширення кращих практик та корисних ініціатив, спрямованих на формування суспільства, що навчається впродовж життя.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.