У Сумах підприємців вчили використовувати цифрові маркетингові інструменти

Інноваційні тренди цифрової економіки породжують нові можливості використання маркетингових інструментів.

У м.Суми відбувся тренінг “Основи digital/цифрового маркетингу”, який зібрав власників, менеджерів та спеціалістів мікро-, малого та середнього бізнесу, які виявили бажання навчитися правильно і якісно просувати в інтернеті та соціальних мережах власну продукцію або послуги.

Тренінг проводила Даша ШИГАЄВА, Head of Digital Strategy / Skykillers, цифровий маркетолог із 15-річним досвідом роботи в інтернет-маркетингу, керівник понад 300 інтегрованих цифрових маркетингових кампаній для таких брендів, як BOSCH, Johnson & Johnson, Imperial Tobacco, Danone, Carlsberg, UNICEF, Colgate Palmolive тощо, що отримали 7 нагород Effie.

Учасники тренінгу отримали нові компетенції з:

  • формування стратегій Digital Marketing для просування бренду (товару/послуги);
  • основних Digital каналів, платформ і механік;
  • цифрових каналів і інструментів для досягнення маркетингових цілей;
  • KPI відповідно до встановлених цілей для оцінювання успішності маркетингової кампанії та ін.

Також отримано практичний досвід зі створення медіа плану та специфіку використання новітніх інструментів просування бренду, товару або послуги.

Організатор тренінгу: Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Суми за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Контакти організаторів:

https://www.fb.com/business.support.centre.sumy/
http://www.bisc.org.ua
(050) 407 33 54, sumy@bisc.org.ua

 

 

 

Контакти

  • http://www.bisc.org.ua
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.