21 серпня 2019 року Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) провела вебінар «Спільна робота в Office 365: як працювати ефективно в команді». Під час вебінару слухачі дізналися про використання функціоналу Office 365 у спільній роботі над проектами.
Спікером вебінару виступив тренер і консультант у сфері інформаційно-комунікаційних технологій для ОГС, ІТ спеціаліст із досвідом роботи в громадському секторі, співзасновник «Лабораторії цифрової безпеки» Максим Луночкін.
На вебінарі розглянули основні інструменти для спільної роботи в Office 365: Teams, Planner, Outlook, OneDrive, Calendar, Tasks.
Office 365 поєднує в собі безліч інструментів для спільної роботи. Наприклад, за допомогою програми Planner команда проекту може створювати плани, призначати завдання і отримувати інформацію про статус їх виконання, спільно використовувати файли.
Впродовж вебінару також розглянули основні можливості інструменту хмарної платформи для комунікації Microsoft Teams. Це центр командної роботи в Office 365. Тут інтегровано функціонал, потрібний команді для ефективнішої комунікації та роботи. Програму можна завантажити на телефон і проводити відеовиклики незалежно від місця перебування.
Усі зацікавлені у детальнішому ознайомленні з можливостями Office 365 можуть переглянути запис вебінару нижче.
Для отримання Office 365 Nonprofit потрібно зареєструватися на сайті Microsoft.
Вебінар «Спільна робота в Office 365: як працювати ефективно в команді» відбувся у рамках Програми технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) у співпраці з ініціативою Eastern Partnership Civil Society Facility, що фінансується Європейським Союзом. Його зміст є виключною відповідальністю автора і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.
Коментарі