bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Чи можуть безкоштовні наліпки або еко-сумки бути способом мотивації донорів?

Спробуємо розібратися, чи існують психологічні «нагороди», які можуть виробляти звичку благодійності. 

Пропонувати донорам винагороду (наліпки, сумки, блокноти) або певний стимул в обмін на навіть невеликі пожертвування - це доволі поширена практика. Проте такі типи стимулів є дорогими і не можуть бути економічно ефективними для неприбуткових організацій.

Натомість, чи можуть неприбуткові організації користуватися якимись нефінансовими стимулами? Окрім “теплого відчуття”, яке донори відчувають після своєї благодійності, чи існують інші психологічні “нагороди”, які можуть виробляти звичку благодійності?

Спробуйте включити пожертвування до так званого “псевдо набору”. Людям частіше легше погоджуватися на певний пакетний набір послуг або пропозицій, аніж відгукуватися на прохання пожертвувати гроші. Ви можете включити необхідність пожертвування як додаток до певної пропозиції.

Наприклад, якщо ви проводите тренінг або табір, де відвідувачам необхідно сплатити свою участь, пакет може виглядати таким чином: “У вартість включено проживання, 3-разове харчування, усі витратні матеріали та внесок для подальшого розвитку проекту”. Приблизно так само може виглядати презентація публікації: “У вартість квитка включено вхід на лекцію, книга із автографом автора та внесок на друк публікації для дитячих будинків”.

Працює також механізм “завершення набору” (що є актуальним замість отримання сумки у подарунок). Коли ви купуєте 10 чашок кави, а 11 отримуєте у подарунок. Клієнтам хочеться завершити цей набір і дійти до цієї безкоштовної чашки кави. У громадському секторі це може бути, скажімо, цикл навчальних тренінгів або певний курс, коли 3 заняття є платними, а 4 - безкоштовним. Механізм завершення набору також може добре працювати у поєднанні із рівноправним фандрайзингом. 

Які позитиви отримає ваша організація? Ви стимулюєте людей відвідувати заходи, завдяки яким ви зможете залучити кошти для вашої діяльності. Використовуючи запропоновані способи, вам не потрібно залучати додаткові кошти для умовної “подяки” донорам, натомість ви можете віддячити наданням своїх знань і досвіду.

Ще одним цікавим психологічним прийомом, який вдало працює із донорами, ефект “фінішної лінії”. Пожертвування, які змушують бенефіціара негайно досягти безпосередньої мети залучення коштів в середньому є на 200% більшими, ніж пожертвування, зроблені на ранніх етапах кампанії. У людини спрацьовує відчуття, що усе залежить саме від неї. Це означає, що особливо потужно необхідно вкладатися у кампанію саме перед її завершенням.

При розробці вашої стратегії розвитку благодійності, не забувайте детально вивчити дані і статистику щодо того, як виглядає благодійність в Україні. 

Контакти

  • Уляна Мовчан
  • власниця GrantWin Agency
  •  grantwin.agency@gmail.com
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.
<