bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Онлайн фандрайзинг: як залучити кошти не виходячи із мережі

Більшість громадських організацій переконані, що отримання грантів - єдина можливість для розвитку проектів. Проте існує безліч інших способів, які можливо використовувати не виходячи із мережі. 

Одним із найбільш поширених методів онлайн фандрайзингу закордоном є так званий “peer-to-peer”, який можливо перекласти українською як “рівноправний фандрайзинг”. 

Даний спосіб передбачає залучення волонтерів для проведення фандрайзингової кампанії. Дозволяє проводити фандрайзинг не “зверху” (виключно персоналом організації), а долучати до цього процесу величезну кількість людей, які фактично стають вашими агентами змін. 

Як це робити?

  • підшукайте особистостей - волонтерів, які буквально можуть репрезентувати вашу організацію. Вони мають бути відкритими, мати вихід на широку аудиторію людей. 
  • створіть платформу для збору коштів. Це може бути певна платіжна система або спеціальний веб-сайт.
  • мотивуйте своїх волонтерів. Зарядіть їх своєю енергією, розкажіть про важливість фандрайзингу для ваших активностей.
  • волонтери поширюють посилання на ваші сторінки зі збору коштів серед своїх знайомих, розповідають про історію вашої організації та свою особисту історію у зв’язку із організацією.

Другим зручним способом онлайн фандрайзингу є “фандрайзингові листи”. Такий інструмент використовується переважно за допомогою емейл розсилки та орієнтований саме на зацікавлену аудиторію, а не широку громадськість. Для використання даного інструменту потрібно мати свою базу розсилки. 

Такий інструмент надає можливість:

  • розповісти про вашу онлайн фандрайзингову кампанію. Можливо вставити посилання на ресурс, за допомогою якого ви збираєте кошти.
  • залучити волонтерів для “рівноправного” фандрайзингу. Ви можете персонально запропонувати вашій аудиторії стати волонтерами та підкреслити їхню важливість.
  • запросити на ваші фандрайзингові заходи. Усім подобаються персональні запрошення на заходи, а ви також можете запропонувати невеликий презент відвідувачам, які покажуть такого листа.

Третім способом є фандрайзинг через інфокампанію.

Дана ідея потребує більше ресурсів, аніж попередні способи, але вона дозволяє ілюструвати вашу діяльність 

Запуск інформаційної кампанії - це окреме мистецтво. Проте, якщо йдеться саме про фандрайзингові цілі, то послідовність кроків повинна виглядати приблизно таким чином:

  • оберіть головні повідомлення для вашої кампанії. Це має бути заклик або допомогти безпосередньо групам, з якими ви працюєте, або допомогти вирішенню певних проблем.
  • розробіть візуальний супровід обраних повідомлень. Фандрайзингові кампанії рідко виглядають “нейтрально”, вони містять умовно позитивне або негативне зображення. Наприклад, риби, які помирають від пластику або дитина, яка щасливо грається із іграшками. Перший приклад містить негативну ілюстрацію і змушує людей злякатися: якою буде доля цих риб, якщо я не пожертвую кошти на очищення води? Другий приклад містить позитивну ілюстрацію і мотивує людей наблизити цю картинку, щоб дитина одужала і змогла щасливо грантися. 
  • прив’яжіть публікацію із інфокампанією до ваших фандрайзингових ресурсів - платіжних систем або веб-сайтів. Покажіть аудиторії чіткий зв’язок між картинкою, яку вони бачать та внеском, який вони можуть зробити.

Перераховані інструменти є далеко не єдиними для здійснення фандрайзингу. Дізнавайтеся більше про способи фандрайзингу та можливості для просування діяльності громадських організацій. 

Контакти

  • Уляна Мовчан
  • власниця GrantWin Agency
  •  grantwin.agency@gmail.com
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.
<