#InnovationsTogether на форумі Shkala: Якими мають бути комунікації для соціальних змін?

Як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни? Якими є дієві інструменти та нові тенденції в комунікаціях — про все це говорили на SHKALA — першому Форумі з комунікацій для соціальних та поведінкових змін, що об’єднав провідних міжнародних та українських експертів з маркетингових та соціальних комунікацій. 

Порадами та враженнями для проекту #InnovationsTogether діляться спікери форуму Shkala:

Анастасія Нуржинська,
експертка з комунікацій Проекту ЄС для громадянського суспільства в Україні:

Круто, що соціальні комунікації в Україні “вибухнули”. Ми отримали на Форум 50 дуже сильних кейсів — прикладів того, як використовують комунікації для соціальних змін. Ми бачимо тут понад 100 спікерів. Всі вони спеціалісти та діляться своїми кейсами. В Україні є що обговорювати, вже є комунікації для соціальних змін. Які тенденції? У світі всі провідні уряди використовують комунікації для поведінкових змін. Вони націлені саме на зміну поведінки, бо це ефективно та економно”.

Марія Артеменко,
засновниця і керівниця Центру розвитку благодійності, БФ “Клуб Добродіїв”:

Я вірю, що завдяки комунікаціям можна змінювати поведінку людей і змінювати, відповідно, світ. Благодійність — це про людей. Благодійність — це для людей. І мені дуже подобається фраза, що благодійність — це прояв любові до людства. Тому для того, щоб проявляти цю любов, нам потрібно комунікувати — щоб заохочувати людей долучатися до благодійних проектів, боротися з величезною кількістю стереотипів, які є у цій сфері”.

Анна Суходольська,
керівниця програм комунікацій для розвитку ЮНІСЕФ Україна:

Комунікації обов’язково мають базуватися на підтверджених даних. Важливо проводити дослідження. Не лише якісні — вишукувати поведінкові інсайти серед аудиторії, але й кількісні. Оскільки потрібно розуміти — це тренд, це інсайт, чи це дійсно масове явище, чи це соціальна норма.

Ефективні комунікації — це ті, в яких присутній якісний креатив. Не боятися бути сміливими, веселими, сумними, страшними. Все це є частиною хороших та якісних комунікацій. Але головне у цьому всьому — це дотримання принципу do not harm — “не нашкодь”. 

Саша Трегуб,
дизайнер, засновник школи Projector та медіа Telegraf.Design, куратор курсу Visual Communications Professium: 

Люди реагують на історії. І ми часто забуваємо про це. Якщо ми вміємо розповідати цікаві історії про свій проект, то це дає набагато більше залученості, ніж коли ми думаємо лише, що — “людям подобаються картинки”, і робимо речі, які нікому не цікаві”.

Олександр Тодорчук,
співзасновник та творчий директор Gres Todorchuk PR:

У лекції я згадував кілька світових кейсів — про бритву Gillette, створену для людей, які через вік або стан здоров’я не можуть голити себе самі. І це був приклад того, яким чином можна працювати з інсайтами. Я згадував проект, який ми реалізовували в рамках ініціативи UAnimals — це ворожка Агата (активісти розклеїли оголошення на стовпах у 63 селах),  яку ми вигадали для боротьби із палінням сухої трави — як приклад нового каналу комунікації, який не пов’язаний із технологіями.

Я згадував кейс, який реалізовувала Gres Todorchuk PR — це опера, яку ніхто не чув — коли для привернення уваги до проблем нечуючих ми вимкнули звук у Національній опері України”. 

Алла Прунь,
виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”:

Я згадую себе 10 років тому, коли я прийшла у громадський сектор. І про комунікацію тоді ніхто не говорив. Про такий форум, про таку подію ми могли тільки мріяти тоді. Форум Shkala настільки важливий — аби почути, ділитися, і заміряти ефект комунікацій — що працює, що не працює, що вдається, що невідкомуніковується”.      


Про це дивіться також у 6 відео #InnovationsTogether: 

 Нагадаємо, що Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні запустив новий відео проект #InnovationsTogether — яскравий та цікавий YouTube формат, щоб поговорити про громадський сектор.

Кожний відео сюжет буде розкривати важливу тему для громадського сектору: важливість використання мобільних технологій, важливість правильних та ефективних діджитал комунікацій, важливість дизайну для донесення меседжів та змін, які хочуть робити громадські організації. Також, будуть формати експериментів та тьюторіалів — за всім цим можна слідкувати у Facebook за хештегом #InnovationsTogether, а також підписуйтесь на YouTube-канал Громадського Простору.

Цей проект реалізований за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Дивіться також:

  1. Innovations Together. «Сортуй» 
  2. Innovations Together. Digital-комунікації громадських організацій
  3. Innovations Together. Дизайн для громадських організацій
  4. Innovations Together. Фінансування
  5. Innovations Together. Де шукати державне фінансування для громадської організації?

Контакти

  • https://euprostir.org.ua/
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.