Як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни? Якими є дієві інструменти та нові тенденції в комунікаціях — про все це говорили на SHKALA — першому Форумі з комунікацій для соціальних та поведінкових змін, що об’єднав провідних міжнародних та українських експертів з маркетингових та соціальних комунікацій.
Порадами та враженнями для проекту #InnovationsTogether діляться спікери форуму Shkala:
Анастасія Нуржинська,
експертка з комунікацій Проекту ЄС для громадянського суспільства в Україні:
“Круто, що соціальні комунікації в Україні “вибухнули”. Ми отримали на Форум 50 дуже сильних кейсів — прикладів того, як використовують комунікації для соціальних змін. Ми бачимо тут понад 100 спікерів. Всі вони спеціалісти та діляться своїми кейсами. В Україні є що обговорювати, вже є комунікації для соціальних змін. Які тенденції? У світі всі провідні уряди використовують комунікації для поведінкових змін. Вони націлені саме на зміну поведінки, бо це ефективно та економно”.
Марія Артеменко,
засновниця і керівниця Центру розвитку благодійності, БФ “Клуб Добродіїв”:
“Я вірю, що завдяки комунікаціям можна змінювати поведінку людей і змінювати, відповідно, світ. Благодійність — це про людей. Благодійність — це для людей. І мені дуже подобається фраза, що благодійність — це прояв любові до людства. Тому для того, щоб проявляти цю любов, нам потрібно комунікувати — щоб заохочувати людей долучатися до благодійних проектів, боротися з величезною кількістю стереотипів, які є у цій сфері”.
Анна Суходольська,
керівниця програм комунікацій для розвитку ЮНІСЕФ Україна:
“Комунікації обов’язково мають базуватися на підтверджених даних. Важливо проводити дослідження. Не лише якісні — вишукувати поведінкові інсайти серед аудиторії, але й кількісні. Оскільки потрібно розуміти — це тренд, це інсайт, чи це дійсно масове явище, чи це соціальна норма.
Ефективні комунікації — це ті, в яких присутній якісний креатив. Не боятися бути сміливими, веселими, сумними, страшними. Все це є частиною хороших та якісних комунікацій. Але головне у цьому всьому — це дотримання принципу do not harm — “не нашкодь”.
Саша Трегуб,
дизайнер, засновник школи Projector та медіа Telegraf.Design, куратор курсу Visual Communications Professium:
“Люди реагують на історії. І ми часто забуваємо про це. Якщо ми вміємо розповідати цікаві історії про свій проект, то це дає набагато більше залученості, ніж коли ми думаємо лише, що — “людям подобаються картинки”, і робимо речі, які нікому не цікаві”.
Олександр Тодорчук,
співзасновник та творчий директор Gres Todorchuk PR:
“У лекції я згадував кілька світових кейсів — про бритву Gillette, створену для людей, які через вік або стан здоров’я не можуть голити себе самі. І це був приклад того, яким чином можна працювати з інсайтами. Я згадував проект, який ми реалізовували в рамках ініціативи UAnimals — це ворожка Агата (активісти розклеїли оголошення на стовпах у 63 селах), яку ми вигадали для боротьби із палінням сухої трави — як приклад нового каналу комунікації, який не пов’язаний із технологіями.
Я згадував кейс, який реалізовувала Gres Todorchuk PR — це опера, яку ніхто не чув — коли для привернення уваги до проблем нечуючих ми вимкнули звук у Національній опері України”.
Алла Прунь,
виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”:
“Я згадую себе 10 років тому, коли я прийшла у громадський сектор. І про комунікацію тоді ніхто не говорив. Про такий форум, про таку подію ми могли тільки мріяти тоді. Форум Shkala настільки важливий — аби почути, ділитися, і заміряти ефект комунікацій — що працює, що не працює, що вдається, що невідкомуніковується”.
Нагадаємо, що Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні запустив новий відео проект #InnovationsTogether — яскравий та цікавий YouTube формат, щоб поговорити про громадський сектор.
Кожний відео сюжет буде розкривати важливу тему для громадського сектору: важливість використання мобільних технологій, важливість правильних та ефективних діджитал комунікацій, важливість дизайну для донесення меседжів та змін, які хочуть робити громадські організації. Також, будуть формати експериментів та тьюторіалів — за всім цим можна слідкувати у Facebook за хештегом #InnovationsTogether, а також підписуйтесь на YouTube-канал Громадського Простору.
Цей проект реалізований за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Коментарі