bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Innovations Together: секрети комунікацій у соціальних мережах для НУО
02.04.2019

З чого має починатися комунікація громадських організацій у соцмережах, як просувати свої публікації при відсутності бюджету, якою мовою краще спілкуватися зі своєю аудиторією та що може свідчити, що ваша сторінка взагалі не працює.

Зустрічайте нове відео проекту #InnovationsTogether — Digital-комунікації громадських організацій.

«Innovations Together» — це 10 відео сюжетів про та для громадського сектору в Україні. Головне завдання — донести важливість колаборацій громадських організацій з різними секторами, а також показати, що інновації та технології можуть допомагати соціальним змінам в країні.

З чого має починатися комунікація громадських організацій у соцмережах, як просувати свої публікації при відсутності бюджету, якою мовою краще спілкуватися зі своєю аудиторією та що може свідчити, що ваша сторінка взагалі не працює — про це дивіться у другому відео проекту «Innovations Together».

Найкращі спеціалісти зі сфери комунікацій — діляться секретами діджитал-комунікацій для громадських організацій на прикладі хороших кейсів.

«Коли ми починаємо аналізувати будь-яку сторінку, то її варто показати людині, яка взагалі нічого не знає про організацію, та запитати її про перше враження», — Таня Мокренко, директорка digital-агенції MokCo.

«Про серйозні речі треба говорити простою мовою», — Ярослав Сердюк, директор зі стратегії в Banda Agency.

«У громадському секторі є проблема в тому, що ми говоримо своєю «ГО-шною мовою». Це мова експертів, активістів та волонтерів, але це мова, яку розуміють — волонтери чи громадські активісти. Нам треба дуже уважно ставитися до того, якою мовою ми говоримо до своєї цільової аудиторії», — Марія Насєдкіна, керівниця громадської організації «Дивовижні».

Нагадаємо, що Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні запустив новий відео проект #InnovationsTogether — яскравий та цікавий YouTube формат, щоб поговорити про громадський сектор.

Кожний відео сюжет буде розкривати важливу тему для громадського сектору: важливість використання мобільних технологій, важливість правильних та ефективних діджитал комунікацій, важливість дизайну для донесення меседжів та змін, які хочуть робити громадські організації. Також, будуть формати експериментів та тьюторіалів — за всім цим можна слідкувати у Facebook за хештегом #InnovationsTogether, а також підписуйтесь на YouTube-канал Громадського Простору.

Цей проект реалізований за фінансової підтримки Європейського Союзу.Детальніше на EUProstir

Дивіться також: 1. #InnovationsTogether. Сортуй

Контакти

  • https://euprostir.org.ua

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.