«Красива, людська та креативна, - саме так охарактеризував туристичну галузь ректор університету Д.Г Лук’яненко. - Диджиталізація стимулює туризм. Однак існує загроза туризму віртуального, що має вивчати та враховувати економіка вільного часу».
«Майже 15% мешканців України не залишали свого населеного пункту. Порівняйте: у Японії кожна людина щорічно здійснює 11 поїздок!» - приголомшив статистикою завідувач кафедри регіоналістики і туризму КНЕУ Богдан Данилишин.
Утім, подорож Україною завжди залишає незабутнє враження. У 2018 році країну відвідали понад 14,2 млн. іноземців, повідомила представник департаменту туризму та курортів Мінекономрозвитку Віталіна Мартиновська. Найпопулярніші міста: Київ, Львів, Одеса. Розробник проекту «Туристичні кластери 300+» Тетяна Воронова розповіла про нові туристичні принади Канева, Хуста, Турчина.
Керівник туристичного клубу СТуК Євген Павельчук успішно започаткував «секретні», або ж авантюрні тури, коли турист про напрям і об’єкт поїздки дізнається лише тоді, коли сідає в автобус. «Продумати варто всі нюанси, головне – не обирати розкручені тури, а навпаки, маловідомі, заздалегідь розробити ексклюзивну програму».
Представник управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова розповіла, як правильно обирати пріоритети. Так, минулого року екскурсії Києвом проходили під гаслом «Kiev- safe and nice» (Київ – безпечний та красивий»).
Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ЦСЗ Лариса Гуторова
Коментарі