20 лютого 2019 ГО «Студена» презентувала «Вервечку» — b2b-платформу, яка допомагає автоматизувати пошук постачальників та реалізаторів товарів у віддалених регіонах. Основне завдання «Вервечки» допомогти підприємцям у Донецькій та Луганській областях розширювати ринки збуту попри порушені внаслідок конфлікту логістичні зв’язки.
У 2016 році USAIDпровели дослідження на тему «Перешкоди для зростання малих та середніх підприємств». За результатами опитування бізнесменів були виділені дві головні перешкоди у Донецькій та Луганській областях: недостатня кількість замовлень та війна. Війна стала причиною проблем зі збутом товарів, а також призвела до банкрутства багатьох малих підприємців.
Щоб допомогти підприємствам Сходу зберегти роботу та налагодити нові бізнес-зв’язки з іншими регіонами країни і була створена «Вервечка».
Які проблеми підприємців вирішує «Вервечка»?
Розробка платформи велася протягом 2018 року і вже на етапі анонсування «Вервечка» викликала зацікавленість підприємців з Маріуполя, Слов’янська, Волновахи та інших міст Східної Україні. Наразі у планах авторів проекту поступове розширення бази постачальників та товарних маршрутів перевізників в усіх регіонах України.
Хоч Вервечка і створювалася як платформа для підприємців луганської і Донецької області, але наразі вона відкрита для всієї України.
Протестувати роботу «Вервечки» можна тут — https://vervechka.com/.
Коментарі