15 листопада Інституту міста спільно з партнерами з Польщі - Інститутом розвитку міст у Кракові в рамках ініціативи “Польська допомога” організували форум для малих підприємців Львова та інших міст України.
Тут зібралися 100 власників перспективного, “молодого” бізнесу, які були готові відверто спілкуватися на теми розвитку власних бізнесових проектів та їх вдосконалення.
Саме тому, до них долучилися фахівці з різних сфер творення бізнесу: командотворці та HR-спеціалісти, маркетологи, SMM та PR менеджери провідних агенцій Львова.
Учасник Львівського форуму підприємців, Святослав (Львів)
Малий бізнес важливий для держави, а для людина, яка хоче стати підприємцем - це початок. Все починається з малого бізнесу: це коли у тебе до 50 людей, відчуваєш себе зайнятою людиною, а згодом ти починаєш продавати не лише свій час, а й продукт, так народжується підприємець. Малий бізнес важливий, тому що більш гнучкий, ніж великий,а тому - вирішує гнучкі проблеми.
Учасники форуму познайомилися за допомогою “Speed Business Networking» – унікальної бізнес-гри Клубу Ділових Людей, модератором якої була Інна Бардаш, бізнес-координатор Клуб Ділових Людей Україна. Гра зробила кожного відкритішим та охочим до нових знайомств. Кожен, хто зацікавлювався співрозмовником обмінювався візитками, даними та контактами для подальшої співпраці.
Після інтерактивного знайомства, учасники, за попередніми реєстраціями, долучалися до воркшоп-спілкування на теми брендингу, контент-маркетингу, командної мотивації та принципів побудови соціально-відповідального бізнесу.
Учасниця Львівського форуму підприємців, Ольга (Львів):
Такі заходи мають не тільки пізнавальну функцію - вони є розвитком, інструментом для отримання нової актуальної інформації про сучасні тенденції вдосконалення власного справи. Натхнення, ідея, ресурс і правильна розстановка пріоритетів - це кроки до успішного втілення своїх бізнес-ідей.
Остап Маланяк, керуючий партнер брендингової компанії Vataga Agency допоміг учасникам зрозуміни, що бренд - це не тільки логотип і сайт компанії, це - емоція, впізнаваність, та цінність, яку варто постійно вдосконалювати задля споживача.
Андрій Фединишин, навчив нас головним принципам дієвого контент-маркетингу. Андрій керує маркетингом у Lviv.com, є співзасновником контент-маркетингової студії Storytell.ink.
Після роботи з Катериною Книжицькою, яка є бізнес-тренером і керівницею компанії Macro Consulting Group ми визначили основні акценти в сучасних HR-трендах, вибудували механізм залучення цінних та пристрасних працівників, які готові будуть працювати віддано та завзято.
Про переваги ведення соціально-відповідального бізнесу розповідала Марина Саприкіна, керівниця Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності», учасники мали змогу обговорити реальні кейси створення та підтримки такого бізнесу.
Після воркшопів учасники мали змогу, у форматі екскурсії, поспілкуватися з власниками успішного бізнесу, який діє у Львові - на території FestRepublic ми спілкувалися з Тарасом Маселком, PR менеджером холдингу, а на поліграфічного виробництві Диз - Арт ми говорили з його директором - Ярославом Бойчуком.
Учасниця Львівського форуму підприємців, Соломія Малинівська (Львів)
Малий та середній бізнес - це ніша, яка дозволяє креативним людям, тим кому некомфортно працювати у великих холдингах, працювати за своїми правилами.. Вибудовувати зручний графік, ставити досяжні цілі. Тут головне - відповідальність, яку ти готовий взяти за свої дії, а також цілі, які ти можеш досягти.
Львівський форум підприємців відбувається за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Республіки Польща в рамках програми «Польська допомога розвитку 2017-19»
Коментарі