Українські вчителі динамічними темпами «діджиталізуються», при чому самі стають ініціаторами та розробниками онлайн-проектів.
Українські вчителі динамічними темпами «діджиталізуються», при чому самі стають ініціаторами та розробниками онлайн-проектів. Вчителі інформатики, математики та технологій з Донецької, Вінницької та Чернігівської областей розробили онлайн-майданчик для спілкування, проведення вебінарів, чат-консультацій та обміну досвідом під назвою «STEM-Teacher» (S – science, T – technology, Е – engineering, М – mathematics).
Команда вчителів згрупувалася та креативила на Всеукраїнському Хакатоні «STEM: гендерночутливий підхід до навчання у школі», який організували Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» та Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA Ukraine у Дніпрі у вересні. Окрім онлайн-платформи, яка наразі знаходиться у розробці, буде відзнято відеопрезентацію нового ресурсу для вчителів STEM-предметів у школах. Все, що потрібно для користування сайтом – акаунт gmail та дозвіл від експертної групи на редагування. Запуск «STEM-Teacher» відбудеться вже у листопаді, на розробку якого команда отримала грант 15 000 грн.
Загалом у Всеукраїнському Хакатоні вчителі 36 українських шкіл протягом 3-х днів відвідали сесію з дизайн-мислення, майстер-класи на теми: «Школа крізь гендерні окуляри» та «Гендерночутливий підхід у навчанні», екскурсію на роботизований завод «Інтерпайп Сталь», навчилися створювати цікаві та структуровані презентації та розробили власні проекти у командах. Більше про проекти можна дізнатися на сайті Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»: http://csr-ua.info/csr-ukraine/
Коментарі