bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Найфайніші ідеї соціального підприємництва в Тернополі
20.07.2018

Кол-центр, мінітеплиця, еко-кав’ярня, інклюзивні арт-студія та пекарня – саме ці задуми соціальних підприємств перемогли в Тернополі 12 липня 2018 року. Двадцять двоє активістів «файного міста» і Хмельницького стали учасниками «гаража ідей» за проектом «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» за фінансової підтримки Європейського Союзу. П’ять команд-переможців отримали запрошення на осінній хакатон, щоб їхні ідеї стали бізнес-моделями.

Кол-центр «Сімка»

Телефонні опитування. Соціальне підприємство працевлаштує людей з інвалідністю, або тих, які в силу певних обставин змушені працювати вдома або ж неповний робочий день. У команди вже є навички роботи в галузі організації опитувань (15років), велике коло знайомих людей з інвалідністю, які хочуть і можуть працювати, часткове забезпечення технікою. Потрібно розробити комп’ютерну програму для роботи кол-центру,  докупити комп’ютери, навушники, мікрофони), навчити фахівців, забезпечити юридичний супровід. Соціальна компанія планує залучати таких клієнтів, як бізнес, політичні лідери, соціальні інститути і пропонувати їм масштабні телефонні дослідження політичної, маркетингової та соціальної думки на різних рівнях.

Мінітеплиця «Мій крок»

Вирощування зелені й овочів у тепличному екологічному середовищі на продаж.На підприємстві зможуть працювати і заробляти навіть школярі, випусники інтернатних закладів, дитячих будинків сімейного типу, молодь у потребі, молоді мами. Слоган: «Не просимо – а заробляємо», «Не рибу - а вудку». У команди проекту є зв’язки із зарубіжними соціальними підприємствами та вітчизняними агробізнесами. Є невеликий стартовий капітал. Автори проекту шукають земельну ділянку з будь-якою будівлею, теплицю та обладнання, необхідне для вирощування зелені та овочів, транспорт. Для старту потрібні 6-7 випускників інтернатних закладів, 1 агроном-експерт. Команда вірить, що маркетингова кампанія дозволить конкурувати на ринку, оскільки буде мати соціальну складову на додачу до якісної продукції.

Кав`ярня «Eco Cup»

Супи в їстівних стаканчиках, напої без використання одноразового посуду, еко-товари. Місія підприємства – дати можливість людям споживати їжу та напої з користю для себе та природи. Більшість клієнтів – екосвідомі містяни, які живуть у швидкому ритмі, але прагнуть здоров’я і гармонії з довкіллям. Підприємство працюватиме над розширенням клієнтської бази, інвестуючи в просвітницькі екологічні акції.

Арт-студія “Смугастий кіт”

Інклюзія у творчості. Послуга - творимо: танцюємо, малюємо, співаємо, граємо в театрі і на музичних інструментах, творимо вироби своїми руками, проводимо майстер-класи, виставки, коуч-тренінги, сімейні свята тощо. Соціальне підприємство працюватиме для умовно здорових діток, їхніх батьків, для особливих діток, зокрема і на візках, для сімей АТО. Це дасть можливості впроваджувати арт-терапію, адаптовувати особливих людей у суспільство, жити спільно, допомагаючи і поважаючи один одного.

Команда вже закінчує ремонт в орендованому приміщенні, зібрала професійних мистецьких фахівців і майбутніх клієнтів. Шукають підтримки місцевої влади, волонтерів, спонсорів і благодійників, щоб закупити музичну апаратуру, матеріали для творчості і обладнати власний санвузол. Студія планує гастролювати з театральними постановками. Зароблятиме на квитках, а також платних заняттях, послугах з організації свят.

Teren Light

Інклюзивна пекарня й антикафе. Соціальне підприємство працевлаштує людей з інвалідністю. Прибуток спрямовуватимуть на їхню реабілітацію та інклюзивні проекти. Основним  товаром стане випічка високої якості, яку продаватимуть не лише у креативному просторі, а й до шкіл та дитсадочків, якщо на вдасться залучити підтримку міської влади. Антикафе надаватиме послуги коворкінгу, кафе, ігрових і творчих кімнат.

Про “гаражі ідей” для соціального підприємництва 

Гасло «гаражів ідей»: прийди з проблемою – вийди зі стартапом. Основне завдання – навчити вирішувати соціальні проблеми бізнес-методами.

Тернопільський Idea Garage – дванадцятий і останній цього року захід такого типу. «Гаражі» відбувались упродовж червня-липня в Києві, Чернігові, Кропивницькому, Херсоні, Черкасах, Кривому Розі, Запоріжжі, Луцьку, Чернівцях і Житомирі. Наступного року за цією ж методикою працюватимуть 12 інших міст України.

 «Гараж ідей» - базовий формат навчальних заходів проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Проект втілює консорціум із семи організацій громадянського суспільства України, Литви та Латвії на чолі з Українським форумом благодійників. 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.