bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

В Україні стартувала інформаційна кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей»

До Дня Європи в Україні стартувала інформаційна кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей». Проект ініційовано Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції та Урядовим офісом координації європейської та євроатлантичної інтеграції. Він реалізується за допомоги проекту ЄС Association4U. Мета кампанії − підвищити рівень свідомої підтримки європейського курсу країни та обізнаності українців про те, якими перевагами цього курсу вони можуть скористатися.

«Ми запустили цю кампанію, щоб розповісти успішні історії українців, які вже використовують можливості, що з’явилися завдяки набуттю чинності Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзом.  Це успішні підприємці, які почали експортувати свою продукцію до ЄС, модернізувавши свої виробництва та отримавши необхідні сертифікати. Це молоді люди, які здобули освіту в європейських університетах в рамках програми  Erasmus +, а також науковці і митці, які завдяки європейським програмам і грантам отримали кошти на модернізацію наукових лабораторій, музейних експозицій, проведення різноманітних дослідженнь і проектів. Якщо вони змогли скористатися цими можливостями, то й ви зможете, – цей простий меседж ми хочемо донести до наших співвітчизників», – сказала Віце-прем’єрка з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України.

«Україна є пріоритетним партнером ЄС. Ми хочемо, щоб громадяни України знали про підтримку ЄС та використовували можливості, які надають наші проекти, наприклад, молоді, бізнесу,  культурним та освітнім інституціям. У партнерстві з українським Урядом таке співробітництво призведе до позитивних змін і поліпшить життя українських громадян», − зазначив Голова Представництва ЄС в Україні.

Генеральна директорка Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції зазначила, що реалізація кампанії також допоможе ефективніше протидіяти дезінформації й популізму, що активізувалися в Україні перед виборами.

«Реформи – це зміни, вихід із зони комфорту. Щоб прийняти й підтримати зміни, українці хочуть розуміти особисту вигоду від євроінтеграційних реформ. Спільна інформаційна кампанія Офісу Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції та Проекту ЄС Associaion4U має на меті просто та доступно пояснити, що вже сьогодні дає Угода про асоціацію малому та середньому бізнесу, українським студентам та науковцям, наскільки безпечними стануть харчові продукти для українських споживачів та як захисти свої права», – додала ключовий експерт з питань комунікації проекту ЄС Association4U Людмила Косар.

 Довідково

Згідно з опитуванням Київського міжнародного інституту соціології, проведеним у грудні 2017 року, 77% українців не знають про програми ЄС в Україні. Кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей» триватиме в соціальних мережах та на інтернет-сторінках і в телевізійних проектах медіа-партнерів, через зовнішню рекламу тощо з травня по грудень 2018 р. Детальніше: https://eu-ua.org.

Контакти

  • Офіс Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
  • office-klympush@kmu.gov.ua
  • 044 256 7929
  • eu-ua.org
  •  https://www.facebook.com/UA.EU.NATO/
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.