4-5 лютого 2017 р. в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні стартувала перша Академія Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі.
Під час заходу учасники презентували свої проекти та поспілкуватися з провідними краудфандинг-спеціалістами з Хорватії та України.
Студентам показали відео-візитівки успішних стартапів та детально описали алгоритм створення стратегії стартапу. Після чого з допомогою менторів вони розробили сценарії відео-історій своїх бізнесів. Учасники дізналися про те, як залучити громадськість до своїх кампаній і які саме онлайн платформи краще використовувати, щоб зібрати кошти на свої проекти.
Українські відео-режисери переможці конкурсу «Великі Історії Малого Бізнесу» http://bit.ly/2kokth1 від ПРООН, надали поради учасникам щодо монтажу та кадрування відео-історії для сайту. Підсумком стала робота в групах, де підприємці працювали над візуалізацією власної кампанії.
«Краудфандингова кампанія – як футбольний матч. Потрібна згуртована команда, хороший план і багато прихильників для отримання успішного результату», – сказала Сандра Власіч, представник Міжнародної Академії Краудфандингу з Хорватії.
Наступний етап Академії відбудеться наприкінці лютого, де учасники дізнаються про стратегічні комунікації необхідні для успішної кампанії.
«Краудфандинг – це не лише про гроші. Перш за все, це побудова партнерських відносин, розвиток громад, донесення ваших ідей до публіки та створення чіткого бізнес плану ваших проектів», – відзначила заступник директора ПРООН в Україні Блерта Чела.
Основна мета цієї ініціативи – мобілізувати всі наявні ресурси для поліпшення умов життя переселенців і місцевих жителів Донецької та Луганської областей, які постраждали від конфлікту.
Ця ініціатива реалізується Програмою відновлення і налагодження миру ПРООН завдяки фінансовій підтримці Посольства Великої Британії в Україні.
Коментарі