«Юрист у твоєму смартфоні» - саме такий салоган обрав для свого сервісу «Правовий Простір». Він є унікальною розробкою команди порталу і дозволяє отримувати консультації юриста в будь-який час і в будь-якому місці за наявності інтернета. Варто зазначити, що через додаток можна отримати лише первинну правову допомогу.
- Люди можуть через чат анонімно отримати первинну консультацію з будь-яких правових питань, тобто отримати пораду або юридичну підказку. Чат надає відповідь, яка скеровує на вирішення того чи іншого питання. Далі людина йде і вирішує проблему. Якщо питання складне, то потрібно ознайомлюватися з документами. Он-лайн це зробити неможливо,- пояснює координаторка порталу «Правовий простір» Анна Мартинюк.
У таких випадках юристи скеровують людей до найближчого Центру правової інформації та консультації (http://bit.ly/1RRVsX5), до партнерів з Української Гельсінської спілки з прав людини чи до місцевих Центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (http://bit.ly/1dM9HFg).
За словами юриста ГО «Інформаційний Ресурсний Центр «Правовий простір» Володимира Орловського, консультації через додаток можна отримати з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 16.00. Якщо є потреба поставити питання в неробочі години, краще зробити це у розділі«Консультація юриста впродовж 24 годин» (http://bit.ly/1pTAPAd) на проталі «Правовий Простір». Письмова відповідь юриста з’явиться максимум за добу.
- Кількість юридичних консультацій на порталі стрімко зростає. Багато запитань приходять і в чат, і на портал. Якщо за весь минулий 2015 рік маємо 2813 консультацій в чаті, то лише за 3 місяці 2016-го – їх вже 3016, - говорить Володимир Орловський. – На сьогодні 37 питань на день – це вже норма для юриста. Тому ми плануємо залучити до роботи на волонтерських засадах ще кількох колег-правників, щоб ефективніше допомагати людям.
«Правовий Простір» запрошує до співпраці юристів, які мають бажання долучитися до роботи сервісу. Для цього слід надіслати листа юристові Володимиру Орловському: [email protected]
Коментарі