Як відомо, МБФ Гарних справ останнім часом не розглядав заявки на надання адресної допомоги, а орієнтувався на реалізацію стратегічних, більш масштабних проектів та організовував благодійні фестивалі. Але повністю відійти від адресної допомоги так і не вдалося. Восени, пройшла Акція «До навчання готовий», в результаті якої 60 дітей-переселенців були забезпечені всім необхідним шкільним приладдям. У грудні проводився благодійний марафон «Рresent challenge». Організаторам вдалося зібрати більше 100 кілограм різних речей та 40000 грн. на подарунки для нужденних дітей. Минулий рік показав, що зараз, в країні з низьким рівнем достатку, надання такої допомоги є просто необхідним.
З початку 2016 року правління Фонду офіційно прийняло рішення відновити прийом заявок від фізичних осіб. Тепер процедура відбору стала ще зручніше, достатньо заповнити просту форму, за посиланням і заявка заноситься до бази. Коли у Фонду є можливість допомогти, то перевіривши достовірність, звернення розглядають на зборах членів правління. Після затвердження, представник фонду зв’язується заявником. Для отримання допомоги необхідно надати відповідні документи (копію свідоцтва, що підтверджує соціальний статус, копію паспорта та інші документи на вимогу) та звіт про використання допомоги.
Реєстрацію і статуси заявок будуть у відкритому доступі за посиланням: і кожен зможе бачити на якому етапі перебуває його звернення і яке рішення прийнято.
Допомогу від фонду можуть отримати всі нужденні (ВПО, СЖО, люди з інвалідністю, багатодітні сім’ї, мало-забезпечені, пенсіонери та ін. кризові категорії населення) після підтвердження автентичності заявки та наданні всіх необхідних документів.
Зверніть увагу, що Фонд не надає фінансову допомогу і не працює у напрямку армії і лікування.
В якості допомоги фонд може надати: одяг, меблі, канцтовари, побутову хімію, продукти харчування, іграшки, взуття, спортивне спорядження та інвентар, памперси, дитяче харчування, тощо.
Всі речі Фонд збирає від небайдужих фізичних та юридичних осіб або купує за отримані пожертвування.
Члени правління розглядають заявки, як правило, раз на місяць. Достовірність звернень і використання допомоги за призначенням ретельно перевіряється.
Коментарі