Transparency International Україна в межах інформаційно-правозахисної кампанії «Вони б не мовчали» презентувала соціальні відеоролики про необхідність викривати корупцію. Їх вже почали показували на телеканалі hromadske.tv, за що організація висловлює подяку. Також відео будуть офіційно направлені на всі рейтингові телеканали. Крім цього, ролики можна переглянути на офіційному каналі TI Україна в Youtube - http://bit.ly/1M3D3DO.
Відео створені з урахуванням гендерної чутливості до питання протидії хабарництва. В першому ролику суддя дякує своєму помічнику за те, що той заніс йому хабар, в іншому - жінка-підприємець оплачує чиновнику перемогу в державному тендері. На цьому фоні з’являється пачка купюр із зображенням морального авторитета - Г. Сковороди та Л. Українки, перев’язана гумовою стрічкою – візуальний образ, відомий глядачам з соціальної реклами «Вони б не мовчали».
Відеоролики були зняти в межах інформаційно-правозахисної кампанії щодо захисту викривачів «Вони б не мовчали». Вона має на меті змінити негативне ставлення до викривачів корупції, навчити громадянин протидіяти корупції, викриваючи її. Проект реалізує міжнародна громадська організація Transparency International Україна за підтримки Міністерства інформаційної політики, Біржі соціальної реклами. Партнерами інформаційної кампанії є ресурс www.xabardocs.org рекламні агенції HAVAS Worldwide Ukraine, Cheil Ukraine, а також мережа кінотеатрів «Мультиплекс».
Коментарі