Навчальний посібник висвітлює ази роботи прес-служби або прес-секретаря громадської організації, дає знання про основні терміни та поняття, обов'язки та можливості громадських активістів, що займаються зв'язками зі ЗМІ
Аналітичний центр “СТРАТЕГІЯ” (http://www.strategiya.name) восени цього року опублікував навчальний посібник “Взаємодія зі ЗМІ. Робота прес-служби громадської організації”.
Навчальний посібник висвітлює ази роботи прес-служби або прес-секретаря громадської организації, дає знання про основні терміни та поняття, обов’язки та можливості громадських активістів, що займаються зв’язками зі ЗМІ.
Базою навчального посібника стали не лише відкриті та доступні теоретичні знання, але й великий особистий досвід, який автори отримали як під час роботи в ЗМІ, так і під час роботи в прес-службах громадських та політичних організаціях.
Аналітичний центр “СТРАТЕГІЯ” планує використовувати посібник як самостійне видання, як роздатковий матеріал на своїх тренінгах та під час консультацій з питань взаємодії зі ЗМІ. Очевидно, що цільова аудиторія видання - прес-служби та прес-секретарі громадських організацій (і кандидати на цю посаду), а також лідери НКО, яким часто доводиться грати роль не лише керівника, але й ланки зв’язку у відносинах з пресою та ТБ. Впевнені, що видання буде цікавим та корисним також політичним та комерційним структурам і студентам напрямків журналістики, PR, менеджмента, державного управління і т.д.
Читати навчальний посібник онлайн і скачати його в форматі pdf можна за адресою
Коментарі
за вказаною адресою інтернет не відкриває посібник
Тетяно, тепер можете переглянути посібник на сторінці новини.
Дар'я, дякую за допомогу з матеріалом!:)