За допомоги сторінок мешканці Алчевська зможуть отримувати актуальну інформацію про адміністративні послуги, дізнаватись актуальні зміни в роботі ЦНАП та отримувати інформація про закордонний досвід надання публічних послуг населенню.
За останній на сторінки підписались вже понад 300 осіб. За допомоги соціальних сторінок, також будуть проводитись опитування мешканців та збиратись думки щодо якості послуг, які потім будуть передаватись керівництву установи для аналізу.
«Вихід в інтернет є важливим кроком для місцевого ЦНАПу, вважаю що безпосередній контакт з мешканцями дозволить отримувати думку мешканців щодо роботи ЦНАПу та покращувати якість послуг, - відмітив голова Луганського обласного осередку ГМ ОПОРА О. Кормілецький.
Заходи проводяться Луганським обласним осередком ГМ ОПОРА в рамках проекту «Моніторинг діяльності Центру надання адміністративних послуг у м. Алчевськ», що здійснюється за підтримки Є:вропейського Союзу та Програми Розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках всеукраїнського проекту «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг».
Коментарі