Після усіх подій, пережитих нами за останні місяці, можна із впевненістю сказати – жителі України стали більш свідомим у своєму волевиявленні та небайдужим до того, що відбувається навколо. Почавши із чогось малого, кожен із нас може зробити власний внесок у процес розбудови України.
Асоціація УМДПЛ продовжує стежити за діяльністю міліції, розширюючи поле спостереження.
З 16 травня 2014 року розпочинається всеукраїнська кампанія громадського моніторингу якості надання адміністративних послуг департаментами Міністерства внутрішніх справ (МВС) та Державною міграційною службою України (ДМС), що триватиме до 29 травня. Будемо досліджувати, наскільки зручно людям отримувати національний паспорт, посвідчення водія, документ для виїзду за кордон, дозвіл на зберігання та носіння зброї тощо.
Мета кампанії - збільшення прозорості і доступності отримання таких послуг, а також підвищення обізнаності широкого кола громадськості щодо своїх прав та обов’язків для їх одержання.
Не знаючи визначених законодавством процедур, встановленого порядку надання послуг та їхньої справжньої вартості (бо частіше за все ми довіряємо працівникам та слухняно сплачуємо всі квитанції), громадяни стають жертвами махінацій та порушень своїх прав з боку працівників відповідних відомств.
Перший етап кампанії стосуватиметься міграційної служби, наступні два етапи - адмінпослуг в ДАІ та дозвільної системи.
Алгоритм моніторингу:
Крок 1. Роздрукуйте анкети, що розміщено в додатку до цього листа. Під час моніторингового візиту є можливість заповнювати їх в електронній формі за посиланням №1 та №2.
Крок 2. У період проведення кампанії (16 – 29 травня 2014 року) відвідайте міграційну службу, оцініть її роботу згідно відповідних пунктів анкет та надсилайте звіт на адресу [email protected] з позначкою «Звіт з моніторингової кампанії».
Звертаємо Вашу увагу на те, що кампанія передбачає заповнення двох анкет:
перша призначена для оцінювання якості надання окремих адміністративних послуг ДМС (оформлення та видача паспорту для виїзду за кордон, проїзного документу дитини для виїзду за кордон та вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45 річного віку), а друга – для оцінювання роботи самої служби (умови та комфортність надання адміністративних послуг, оцінювання діяльності держпідприємства «Документ», оцінювання ставлення персоналу до відвідувачів).
В країні зараз період змін, в який влада більш охоче реагує на потреби та інтереси громадян. Тож давайте разом спробуємо покращити якість роботи державних установ.
Тому – приєднуйтесь, адже лише об’єднання зусиль гарантуватиме успіх!
Координатор кампанії:
Євген Крапивін
098 969 46 20
Список регіональних координаторів (оновлюється):
М.Київ: Малинка Анастасія, [email protected], 093 903 60 10
Коментарі