bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Доступність адміністративних послуг – чи є вона?
03.12.2013

Лише кожен третій заклад з надання адміністративних послуг в Криму є більш-менш доступним для інвалідів та інших маломобільних груп населення. До таких висновків прийшли в Кримській республіканській організації захисту прав інвалідів «Надія» за результатами власного моніторингу ситуації в цій сфері.

Як повідомив координатор проекту «Забезпечення вільного доступу до адміністративних послуг для людей з обмеженими фізичними можливостями», Андрій Крісько в ході прес-конференції, приуроченій до Міжнародного дня інвалідів, з 42 установ органів місцевої влади, які надають адміністративні послуги, тільки 16 виявилося обладнано відповідно до потреб інвалідів.

Найбільш безбар’єрними за підсумками власного дослідження правозахисники назвали Ялту, Керч та селище Нижньогірський. Найбільш неприступними для інвалідів є Алушта, Бахчисарай, Красноперекопськ та селище Роздольне.

Цікаво, що в ході моніторингу 7 адміністрацій надали недостовірну інформацію про доступність своїх установ, 3 надали не всі запитувані відомості, а ще 3 проігнорували інформаційні запити громадської організації.

«Реалізація більшості конституційних прав та свобод людей з обмеженими фізичними можливостями так чи інакше пов’язана з наданням адміністративних послуг. Підсумки нашого моніторингу показали, що в Криму на сьогоднішній день існує серйозна дискримінація за ознаками інвалідності у сфері надання адмінпослуг і цю ситуацію треба терміново виправляти», - констатував Андрій Крисько.

У цьому зв’язку він зазначив, що організація захисту прав інвалідів «Надія» вже підготувала рекомендації до органів місцевої влади для створення і поліпшення умов безбар’єрності об’єктів, що надають адмінпослуги. Найближчим часом організація планує приступити до комплексу заходів, покликаних забезпечити реалізацію розроблених рекомендацій щодо покращення доступності даних установ.

Крім цього, правозахисна організація має намір розробити універсальну схему правових дій для відділень поштового зв’язку, більша частина з яких також виявилася непристосованою під потреби людей з обмеженими фізичними можливостями. На сьогоднішній день, як правило, у керівництва пошти немає можливостей обладнати свої приміщення елементами доступності, оскільки вони не є власниками будівель, в яких розташовані відділення зв’язку.

Метою проекту «Забезпечення вільного доступу до адміністративних послуг для людей з обмеженими фізичними можливостями», який виконується кримським республіканським товариством із захисту прав інвалідів «Надія» за підтримки Програми «Громадянське суспільство та належне врядування» Міжнародного фонду «Відродження» є формування системи громадського контролю за процесом забезпечення доступності адміністративних послуг для людей з обмеженими фізичними можливостями.

 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.