Освітній курс із соціального підприємництва «Impactpreneurship 4.0» у Павлограді впроваджує громадська організація «Міжнародна Агенція Змін» за сприянням Action Against Hunger та фінансуванням Disasters Emergency Committee.
Теоретична частина курсу тривала протягом двох місяців. Навчання проходили одночасно близько 400 павлоградців, однак до фіналу дійшли не всі. Логічним завершенням Impactpreneurship 4.0 була розробка та презентація своєї власної соціальної бізнес ідеї. Тож, за підсумками навчання, у фінал «Impactpreneurship 4.0» пройшли 50 людей, серед яких були, як діючі підприємці, так і ті, хто тільки став на підприємницький шлях.
Два дні поспіль 2 та 3 липня фіналісти зібралися у міському центрі дозвілля для того, щоб презентувати свої бізнес-проєкти перед журі курсу. Це були представники Action Against Hunger, ГО «Міжнародна Агенція Змін», підприємці з багаторічним досвідом з Павлограда та Києва.
Презентації фіналістів були дуже креативні, а бізнес-ідеї доволі цікаві для того, щоб втілювати їх у життя у Павлограді. Із 50 ідей відібрали 29 переможців, які отримали по 5000 доларів грантових коштів на розвиток своєї справи. Саме так завершився один з основних етапів курсу «Impactpreneurship 4.0».
Попереду у переможців два місяці плідної праці з менторами та наставниками по бізнесу, щоб втілити свої проєкти у життя та побудувати сталі соціальні підприємництва.
Коментарі