Медіа позитивних новин ШоТам запустило новий проєкт «Ба та Ді проти брехні». Його мета — підвищити рівень цифрової та медійної грамотності серед людей старшого віку.
Проєкт втілюється в межах Програми інформаційної стійкості українського громадянського суспільства за підтримки IREX in Ukraine.
Проєкт складається з двох частин:
«Інформаційні відео з тренерами будемо поширювати в соціальних мережах ШоТаму та на майданчиках партнерської екосистеми – регіональні діджитальні медіа та телеканали. Завдяки цьому наші тренери отримають певний рівень впізнаваності та довіри від однолітків.
Ми плануємо укладати партнерства з Університетом третього віку, регіональними осередками та громадськими організаціями, які займаються освітою для людей старшого віку, щоб наші тренери мали змогу викладати основи медіаграмотності одноліткам по всій країні.
Цей проєкт експериментальний, але ми сподіваємося, що завдяки ньому якомога більше наших бабусь і дідусів зможуть убезпечити себе від шахрайських схем та фейків», — зазначає співзасновник і головний редактор ШоТаму Сергій Колесніков.
У проєкті взяли участь двоє зіркових гостей — телеведучий та актор Микола Луценко й народний артист України Павло Зібров, який поділився особистою історією про те, як натрапив на шахраїв у телеграмі.
«Ми створили цей проєкт для старшого покоління, адже це одна з найвразливіших категорій українців. Ми хочемо, щоб наші бабусі й дідусі без допомоги близьких могли розпізнати шахраїв в інтернеті, месенджерах, соцмережах, і в час, коли російські фейки розповсюджуються зі швидкістю світла, навчилися перевіряти інформацію та відрізняти правдиві новини від брехні», — говорить продюсерка проєкту Юлія Ужва.
Наразі в соцмережах ШоТаму можна подивитися перше відео проєкту за участі Павла Зіброва на тему: «Як розпізнати фейкову новину?».
Коментарі