Школа відповідального блогерства – це проєкт для молодіжних блогерів 16-20 років з медіаграмотності, виробництва українськомовного корисного контенту, воркшопи з колаборацій та пошуку нових форматів для донесення важливих проукраїнських меседжів до молоді.
Формат: виїзний 4-денний офлайн-тренінг у Карпатах та 2-місячний онлайн менторинг від провідних спеціалістів у сферах громадського сектору, блогінгу та комунікацій.
Дати проведення:
офлайн-тренінг: кінець жовтня-початок листопада 2024 року менторство: листопад-грудень 2024 року Умови проведення тендеру:
Учасники тендеру повинні надати свої пропозиції 8-ми тренерів під кожну підібрану тематику лекції в рамках проєкту: “Як не поширювати фейки в сторіс. Інструкція зі споживання інформації.” Дезінформація в соціальних мережах. Практичний воркшоп: “чи відрізняєте ви фейки в TikTok, Instagram, YouTube?” “Як конвертувати власну популярність в корисні соціальні проєкти?” “Як створювати просвітницький контент в соціальних мережах?” “Мистецтво колаборацій. Як знаходити партнерів, щоб реалізовувати власні ідеї?” Тренінг з ораторського та акторського мистецтва: “Як говорити так, щоб тебе почули?” “Як виховувати власну аудиторію та змінювати її світогляд?” “Як створювати свій контент креативним?” При відборі тренерів важливо врахувати критерії нижче:
медійність та впізнаваність тренера (не є обов’язковою умовою, але буде пріоритетом у виборі тренера) експертність та досвід участі тренера в подібних проєктах та проведення тренінгів для підлітків та молоді перевірка тренера на предмет відсутності скандальної репутації або участі в будь-яких конфліктних ситуаціях, що можуть негативно вплинути на імідж проєкту Завдання тренера під час проєкту:
Проведення тренінгу на відповідну тематику (до 3-х годин) — ОФЛАЙН протягом 2-х місяців періодично надавати коментарі/поради стосовно контенту, який будуть продукувати учасники школи — онлайн-коментарі/поради по контенту, який будуть продукувати учасники школи — ОНЛАЙН Робити та публікувати репортажний контент під час перебігу проєкту
Учасники тендеру повинні надати бюджет на реалізацію своєї діяльності у довільній формі, що буде слугувати ціновою пропозицією. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 30 вересня 2024 р. Пропозиції очікуємо в електронному вигляді (допускається застосування docs.google.com) на адресу [email protected].
Необхідні для подачі документи:
інформація про заявника та його досвід; копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтво/витяг про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; інші документи, що можуть продемонструвати релевантність досвіду та кваліфікації кандидата посаді ( за наявності). Критерії оцінювання пропозицій:
умови взаєморозрахунків; кваліфікація підрядника; попередній досвід підрядника; відповідність цінової пропозиції; креативність та доцільність пропозиції тренерів під теми тренінгів в рамках проєкту. ГО «Детектор Медіа» залишає за собою право запитувати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації даного тендеру.
ГО «Детектор Медіа» залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку тендерну заявку відповідно до документації та власних Внутрішніх політик та процедур та право припинити процедуру тендеру й відмовитися від всіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи, при цьому, ніякої відповідальності перед учасниками тендеру.
Будь-які питання щодо цього тендеру необхідно надсилати у письмовому вигляді електронною поштою на адресу [email protected].
Коментарі