Pro NGO! (Німеччина) та ГО “Егаліте Інтернейшнл” (Україна) за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини оголошують конкурс міні-грантів в межах проєкту “Посилення, залучення, навчання: рух за плюралізм”. Проєкт орієнтований на підвищення участі учнів професійних технічних училищ, коледжів і ліцеїв в просуванні медіаграмотності.
Цей грантовий конкурс має на меті зміцнити медійний плюралізм, розвинути альтернативні джерела і канали інформації, а також покращити стійкість різноманітних спільнот до дезінформації. Проєктні пропозиції мають бути спрямовані на розвиток навичок медійної грамотності та критичного мислення серед місцевих спільнот, з особливою увагою до дівчат та учнівської молоді.
1. Підхід
Наш проєкт базується на комплекному підході, який спрямований на надання можливостей вразливим групам населення реалізувати своє право на якісну інформацію і самовиражженя через освіту з медійної грамотності та створення стійких, керованих громадою ініціатив. Завдяки безпосередній взаємодії з місцевими спільнотами, ми прагнемо забезпечити людей інструментами, необхідними для орієнтації в сучасному складному інформаційному середовищі, та сприяти розвитку культури критичного мислення і свідомого прийняття рішень.
2. Мета конкурсу
Мінігранти спрямовані на підтримку місцевих ініціатив з медійної грамотності, які очолюють учні професійно-технічних навчальних закладів. Ці ініціативи мають сприяти підвищенню рівня медійної грамотності та боротьбі з дезінформацією в громаді.
3. Завдання конкурсу:
● Підвищення рівня медіаграмотності серед учнівської молоді і місцевих громад, з яких походить учнівська молодь;
● Стимулювання творчої діяльності та розвитку навичок медіаграмотності учнів;
● Заохочення учнів до створення та реалізації ініціатив, спрямованих на боротьбу з дезінформацією та фейковими новинами;
● Поширення кращого досвіду медіаграмотної освіти серед молоді в сільських громадах.
Конкурс передбачає фінансування 10 проєктів в гривневому еквіваленті до 500 євро кожен. Ідеї, які залучають до ініціатив з медіаграмотності вразливі групи населення, такі як соціально-незахищена молодь, ВПО та люди з обмеженими можливостями здоров’я, а також старші люди, які не звикли користуватись цифровими засобами для отримання інформації, будуть мати пріоритет.
4. Заявники
Подавати заявки можуть лише учні професійно-технічних навчальних закладів. Такі учасники мають можливість подати як індивідуальну, так і групову заявку. Особам, відповідальним за проєкт, має бути не менше 16 років.
5. Місце реалізації
Ініціативи мають бути реалізовані в одній з таких областей: Вінницька, Дніпропетровська або Кіровоградська області України.
6. Процес подання заявки
Подання пропозиції: Зацікавлені заявники повинні подати детальну пропозицію з описом своєї ініціативи онлайн. Всі поля форми мають бути заповнені, всі додатки мають бути в завантажені в процесі заповнення форми. Неповні заявки будуть дискваліфікованими.
Критерії оцінки: Пропозиції оцінюватимуться на основі їхньої актуальності для медіаграмотності, потенційного впливу на громаду, реалістичності та сталості.
Реалізація та звітність
Часові рамки: Проєкти, що фінансуються за рахунок міні-грантів, мають бути реалізовані протягом двох місяців, починаючи з 29 вересня 2024 року.
Моніторинг: Грантоотримувачі повинні будуть подати проміжний звіт під час реалізації проєкту та фінальний звіт після його завершення. Звіти повинні містити детальну інформацію про проведені заходи, кількість охоплених людей та досягнутий вплив.
Менторство: Грантоотримувачі отримають менторську підтримку під час виконання проєкту.
8. Використання коштів:
Допустимі витрати: Грантові кошти можуть бути використані на придбання матеріалів, оренду приміщень для заходів, просування та інші необхідні витрати, безпосередньо пов’язані з реалізацією ініціативи з медійної грамотності.
Недопустимі витрати: Кошти не можуть бути використані на особисті витрати, заробітну плату, оплату навчання чи курсів, або діяльність, яка не має прямого відношення до ініціативи.
Бюджети проектів субсидуються в розмірі 100% від суми прийнятних витрат проекту. Всі витрати, що перевищують максимальну узгоджену вартість проекту, повинні нести заявник і його партнер(и) за проектом.
9. Оцінка та вплив
Успіх кожної ініціативи буде вимірюватися кількістю охоплених людей, рівнем залучення та покращенням медіаграмотності серед цільової аудиторії.
10. Фінансова звітність та документація
Грантоотримувачі повинні вести облік усіх витрат і подавати квитанції як частину свого фінального звіту.
Кінцевий термін подачі заявок – 17 вересня 2024 року. Подати заявку можна ТУТ.
Завантажити додатки:
2. Протокол створення ініціативної групи (якщо створюється)
Заявки, які подані не через онлайн-форму або подані після закінчення терміну подачі заявок, не розглядаються.
Індивідуальні відповіді на питання не даються. Всі питання і відповіді, а також інші важливі повідомлення для заявників в ході процедури оцінки будуть опубліковані на сайті: www.egaliteint.org.
Питання можна надсилати електронною поштою не пізніше, ніж за 5 днів до закінчення терміну подачі проектних пропозицій за вказаною нижче адресою.
Адреса електронної пошти для ваших запитань: office@egaliteint.org.
Коментарі