bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю техніки
06.09.2024

Контакти для зв’язку:
+38 050 321 12 88
[email protected]
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ
з метою підписання рамкової угоди на поставку товару
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати тендерну пропозицію на поставку товарів згідно Лоту (-ів) з метою підписання рамкової угоди.
Дата Запиту: 06.09.2024
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Понадцова Ксенія, +308056489341, [email protected]
Закупівля в рамках проєкту: “Послуги з екстреної реінтеграції та захисту дітей, які повертаються на підконтрольну Україні територію 2”
Предмет закупівлі: Техніка
Укладання рамкової угоди: не пізніше ніж через 14 днів з дня прийняття рішення про намір укласти рамкову угоду, до 05.10.2024
Ціна та форма розрахунків: оплату товару буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі. Ціна фіксується на весь період дії угоди. Підстави для зміни ціни будуть передбачені рамковою угодою.
Умови постачання товарів: виконавець повинен мати можливість надавати товар за заявками Замовника протягом загального терміну договору.
Бюджет закупівлі: 2766000 грн
Орієнтовна кількість відвантажень впродовж дії рамкової угоди: 6
Кількість Додатків до Запиту: 2
Термін подання комерційної пропозиції: до 26.09.2024. до 00-00 включно на ел.адресу [email protected] з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА КАТЕГОРІЇ ТОВАРУ».
 
Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД які відповідають Запиту; має необхідні сертифікати на продукцію якщо це передбачено законодавством України.
Поставка повинна супроподжуватись оригіналами документів (договір поставки, рахунок, видаткова накладна, тощо).

Для участі у закупівлі техніки Постачальник має надати пропозицію з наступними умовами:
1. Наданням гарантії на товар не менше 12 міс.
2. Наявністю Сервісних центрів для обслуговування в м. Запоріжжі або доставку Новою Поштою до Сервісних центрів за рахунок Постачальника.
 
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно “Зразку” та містити наступну інформуцію:
 
1. Повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд;
2. Характеристики товару (кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл. за потреби тощо);
3. Сертифікати якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України. Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості та безпеки;
4. Ціну за одиницю товару та загальну суму, згідно Лоту(-ів) до Запиту комерційних пропозицій;
5. Умови оплати;
6. Умови та строки поставки;
7. Терміни дії пропозиції;
8. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
9. Додаткові документи :
● копія паспорта громадянина України - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
● статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
● документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
● копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
● копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
● довідка про банківські реквізити;
● довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
● документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
- Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
- Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;
- Обіг коштів на банківських рахунках;
- Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
● гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь;
● референс-лист;
● рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).
При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: - 100% відтермінування платежу;
- доставка та розвантаження товару за рахунок Постачальника;
- здійснить доставку у строки зазначені у Лоті (-ах) до Запиту комерційних пропозицій;
- запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару.
Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.
Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників)
- прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково
- вступити у переговори з обраним Постачальником
- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику (на кожен Лот).
Постачальник може надати пропозицію згідно всіх Лотів до запиту, або частково (на один з Лотів).

У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь - якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected],ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».
                 
Голова БО «БФ «Посмішка ЮА»   ___________________________ВЕСЕЛКОВА В.В.

Контакти

  • Контактна особа Понадцова Ксенія
  • телефон: +38-050 648 93 41

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.