bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Блог на сайті неприбуткової організації — це не додаткове навантаження, а безліч можливостей
04.09.2024

Автор: Ната Заяць, контент-маркетолог 

Ви, напевно, чули всі ці розмови про те, як некомерційним організаціям потрібен блог. Але, чесно кажучи, деякі неприбуткових організацій, які звертаються до агенції digital-маркетингу Inweb, скептично ставляться до цієї ідеї. «Навіщо нам блог? У нас і так багато роботи!», — чую я час від часу.

 

Добре, я розумію. Ведення блогу — це додаткове завантаження на й без того завантажену команду. Але хочу сказати, що якщо ви зробите це правильно, блог може стати неймовірно потужним інструментом для досягнення цілей вашої некомерційної організації.

 

Ось кілька причин, чому варто подумати про запуск блогу, навіть якщо ваша команда вже працює на повну. Розповім вам усе як є, без цукерок та рожевих окулярів. 

10 вагомих причин щоби вести блог на сайті громадської організації або благодійного фонду

 

  1. Уявіть, що завтра зранку не буде соціальних мереж. Зникнуть Facebook, Instagram та TikTok. Може, їх заборонили, чи, наприклад, вам заблокували акаунт. В той час  відключити ваш блог «за мову ворожнечі», як це робить Facebook,  чи з інших причин, ніхто не зможе. Це ваш рупор, ваш спосіб достукатися до світу, розповісти про себе. І зберегти все важливе в одному місті. Правила тільки ваші. Формат, тон голосу, оформлення та стиль та об’єм контенту залежать тільки від вас. І ніякої модерації, тільки здоровий глузд.
     
  2. Є така річ, як органічний трафік — це поняття зі світу інтернет-маркетингу. Це коли до вас у блог на певні статті потрапляють люди, що роблять різні інформаційні запити в пошуковій системі. SEO для блогу некомерційної організації — це важлива  велика тема для статті. Але саме так усе відбувається: людина робить запит, бачить ваш сайт/статтю в блозі у видачі, переходить, читає, а далі…


     
  3. А далі ви конвертуєте цей трафік: пропонуєте підписатися на розсилання, перейти в соцмережі, бо вони у вас дуже круті, змістовні та корисні, пропонуєте стати партнером або донором — зробити донат та долучитися до доброї справи. Коротко кажучи, ви пропонуєте людині кілька дій на вибір.


     
  4. У вас усе буде впорядковано, перелінковано, ви можете вставляти любі можливі натяки та переходи на інші статті, сайти партнерів, ваші актуальні проєкти скільки завгодно, без обмежень. Ніяких «ми не ставимо лінків» на вас не чекає.

  5. Правильно налаштована аналітика підкаже вам, чи у вірному напрямі ви експериментуєте з форматами контенту, новими ідеями, та допоможе пристосувати контент під унікальність вашої аудиторії. Блог — це велика робота, але це і пригода одночасно.
     
  6. А як ви там щодо створення спільноти? У блозі можна спілкуватися безпосередньо із читачами, отримувати відгуки, враховувати їхні побажання, що дозволяє створити затишну та вірну аудиторію. Pinterest  нещодавно оприлюднив дослідження, де один з висновків — люди зараз схиляються  до спільнот. 


     
  7. А ще статті, інтерв’ю можна переробляти на пости та розсилання для вашої аудиторії. Навіть так: треба переробляти. Це називається ресайз, і SMMник вашої організації буде дуже радий. Про це розповів керівник digital-відділу благодійного фонду «Голоси дітей». в інтерв’ю Inweb. 


     
  8. Публікація регулярного та якісного контенту робить вас авторитетною постаттю у своїй галузі. Блог на сайті неприбуткової організації — це зараз був SEO-ключ для цій статті, щоби її теж знаходили за запитами, —  стає інструментом для демонстрації вашої експертизи, ваших ідей, місії, ваших добрих справ та намірів.


     
  9. За допомогою блогу ви керуєте своєю онлайн-репутацією. Вибір тем, які ви освітлюєте, та спосіб їхнього представлення,  формує позитивне сприйняття ваших читачів. Це безпосередньо впливає на довіру споживачів і їхню лояльність. А лояльність для неприбуткової організації — це донати, партнери, інвестори та нові можливості.


     
  10. Ви можете звітувати щодо вашої діяльності у форматі кейсів: розповідати що зробили, підкріпляти тест фотографіями, відео, відгуками. Це людяно, цікаво, це тепло. Як ви та ваша місія.

 

Ви думали це все? Ні. Тепер розглянемо тісний взаємозв’язок Google Ad Grants та блог на сайті неприбуткової організації

Чому блог та Google Ads Grant пов’язані один з одним?

Ви вже знаєте про Google Ads Grant? Це грантова програма, яка надає неприбутковим організаціям до $10 000 на місяць на рекламу в Google Ads. Це чудовий спосіб охопити більше людей і розповісти про свою важливу роботу.

 

Якщо ваша некомерційна організація має доступ до Google Ad Grants — безкоштовної реклами від Google для неприбуткових організацій, то ведення блогу відкриває нові можливості для ефективного використання цього гранту.

 

Насправді рекламні оголошення можна вести на кожну статтю. Навіщо? Це дозволяє ефективно використовувати весь рекламний бюджет та конвертувати трафік у:

 

базу ваших підписників;

фоловерів ваших соціальних мереж;

відвідувачів ваших івентів:

та просто залучати кошти для вашої організації або певних проєктів.

 

Тобто наявність блогу, що оновлюється корисним контентом, дає змогурегулярно створювати більш актуальні рекламні оголошення. Ви можете запускати рекламні кампанії, які приводять трафік на ваші найкращі статті з блогу.

 

Це дає можливість познайомити обраних відвідувачів із вашою організацією через якісний контент, перш ніж перейти до заклику до дій (СТА): приєднання до розсилки новин, переходу в соціальні мережі чи закликів зробити благодійний внесок.

 

Коли людина вже ознайомилася з вашою організацією через корисну статтю, вона з більшою готовністю піде на наступні кроки взаємодії. А це означає кращу конверсію та ефективніше використання грантових коштів.

 

Крім того, посилання на актуальні статті з блогу можуть використовуватися в рекламних оголошеннях для підвищення відповідних показників якості в Google Ads. Це зробить вашу рекламу більш актуальною і дозволить заощаджувати бюджет.

 

Отже, якщо ви маєте Google Ad Grants, блог на сайті організації може стати чудовим майданчиком для створення дійсно ефективної реклами. При грамотному підході це збільшить охоплення аудиторії та конверсії.

 

Є можливість безкоштовно проконсультуватися щодо ведення блогу некомерційної організації, є 10 вільних  слотів щомісяця: https://calendar.app.google/rExCdkcj8sDXTtg56

 

Отримати консультацію щодо Google Ads Grants: https://calendar.app.google/TjMevP6dAzd51j1J9

 

 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.