bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер: «Визначення підрядної організації для поставки сонячної електросистеми (СЕС)»
30.08.2024

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ “АВАЛІСТ” (неприбуткова організація) оголошує тендер «Визначення підрядної організації для поставки сонячної електросистеми (СЕС) потужністю 30 кВт з монтажем та пусконалагоджувальними роботами, в рамках проекту «Інтегроване реагування у сфері захисту та житла для постраждалого від конфлікту населення в Дніпропетровській області»

 

МЕТА ТЕНДЕРУ:

 

Визначення підрядної організації для поставки сонячної електросистеми потужністю 30 кВт з монтажем та пусконалагоджувальними роботами.

 

МІСЦЕ ПОСТАВКИ ТА ВИКОНАННЯ РОБІТ:

 

Монтаж СЕС необхідно виконати на покрівлі одноповерхової будівлі (гуртожиток), за адресою: Дніпропетровська обл, с. Курилівка, пров. Медичний б.1.

 

Важливо: Замовник залишає за собою право, до підписання договору, змінити кількість замовлення, виходячи з реальних потреб та реального фінансування.

 

УМОВИ ТЕНДЕРУ

 

1. Валюта пропозиції – українська гривня;

2. Валюта оплати - українська гривня;

3. Строк виконання робіт не більше 30 календарних днів з дати підписання договору, «замовлення на виконання» (purchase order) та отримання передоплати.

4. Умови оплати - 50% від суми - передоплата після підписання договору, «замовлення на виконання» (purchase order); 50% від суми - за фактично виконані роботи - після підписання актів прийому передач робіт;

5. Гарантія на обладнання повинна бути - 3 роки та гарантійне обслуговування СЕС - 1 рік

6. Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін до моменту підписання договору між сторонами;

7. Підприємство повинно бути зареєстровано не менше одного року;

8. Учаснику перед поданням своєї пропозиції необхідно зробити виїзд на об’єкт для обстеження, за результатами якого підписати «Акт обстеження об’єкта» (Додаток №6).

Контактна особа на об’єкті обстеження:

Сергій Іванович, телефон: +380677539518.

9. Обладнання, матеріали, демонтажні та монтажі роботи повинні відповідати вимогам, які описані у технічну завданні - Додаток №7 та у дефектному акті – Додаток №7.1.

 

10. Ціна на Товар / Послуги визначається з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також включає в себе вартість товару та додаткових матеріалів, витрати на доставку, завантаження-розвантаження, демонтажу старих конструкцій, прибирання та вивіз мусору, монтажу нових конструкцій та інших необхідних витрат.

11. Учасник тендеру бере на себе зобов’язання та несе повну відповідальність щодо забезпечення дотримання вимог з охорони праці, а також здійснює належне забезпечення  своїх співробітників підрядників під час виконання договору, належними засобами індивідуального захисту та необхідних інструментів.

12. На роботи, котрі обумовлені підвищеною небезпекою виконання, учасник тендеру має надати дозвільні документи.

Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», учасник тендеру має надати дозвільні документи.

13. Учасники тендеру, на підтвердження відсутності у товариства кінцевих бенефіціарів громадян Росії, повинні надати структуру власності (для ТОВ).

14. Замовник залишає за собою право не розглядати пропозиції Учасників, які зареєстровані на тимчасово окупованих територіях.

15. Запитання по умовам тендеру, обсягам робіт або інші питання приймаються тільки за допомогою електронної пошти –  [email protected]

 

Номер тендеру:

Запит 

PF.011.СМ.24.007.RFQ.01 

Кінцевий термін: 

 13.09.2024 14:00 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.