bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля рекламних та маркетингових послуг
26.08.2024

Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) оголошує закупівлю згідно коду ДК 021:2015 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Промоційні послуги з інформаційного супроводу Конференції міжнародних донорів для підтримки відповіді на епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу та туберкульозу в Україні) (далі – Послуга) за процедурою «Запит цінових пропозицій» у порядку визначеному Внутрішніми процедурами закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією, затвердженого наказом від 27 квітня 2021 року № 16-од та погоджені Глобальний фондом за кошти програми Глобального фонду «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (англійською мовою: «Gain momentum in reducing TB/ HIV burden in Ukraine»), з метою виконання програми Глобального фонду «Стійка відповідь на епідемії ВІЛ і ТБ в умовах війни та відновлення в Україні», згідно з Угодою про надання гранту між Покупцем та Глобальним фондом № 3645 від 19.12.2023 року.

1.        Найменування та місцезнаходження Замовника: Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України». 04071, місто  Київ,

вулиця Ярославська 41.

2.        Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Промоційні послуги з інформаційного супроводу Конференції міжнародних донорів для підтримки відповіді на епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу та туберкульозу в Україні)

3.        Обсяг послуг: визначений в Додатку 2 «Технічна специфікація».

4.        Місце надання Послуги: визначені в Додатку 2 «Технічна специфікація».

5.        Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: визначені в Додатку 2 «Технічна специфікація».

6.        Очікувана вартість предмета закупівлі: 987 352,00 грн без ПДВ.

Операції з оплати Послуги звільняються від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні».

7.        Строк надання Послуги: до 31 жовтня 2024 року.

8.        Кінцевий термін подання цінових пропозицій: до 29 серпня 2024 року до 14:00 (включно) за київським часом

9.                  Строк, протягом якого цінові пропозиції є дійсними: Цінові пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання цінових пропозицій.

10.    Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».

11.              Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками:

З питань технічної специфікації:

Сарапин Наталія – головний фахівець з комунікацій

e-mail :  [email protected];

тел.:  +38(050) 380-89-26.

З питань проведення процедури закупівлі:

Щирей Олена - фахівець з закупівель та постачань відділу закупівель та постачань

e-mail : [email protected];

тел.: +38(044) 482-46-15

12.              Порядок подання цінових пропозицій.

Цінова пропозиція повинна надсилатись на електрону адресу: [email protected]. Усі документи цінової пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (за наявності), підпису і т.ін. У разі якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) не буде видно), така пропозиція учасника відхиляється з підстави не надання інформації, передбаченої оголошенням про закупівлю. Цінова пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленими печаткою (за її наявності).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Всі пропозиції, отримані після кінцевого строку подання цінових пропозицій розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну цінову пропозицію.

13.              Цінова пропозиція повинна складатися з:

-                      інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено в Додатку 1 до цього оголошення про закупівлю;

-                      інформації щодо відповідності технічним, якісними та кількісними характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в Додатку 2 до цього оголошення, а також документів на їх підтвердження (у разі , якщо передбачається Додатком 2 до цього оголошення);

-                      інформації про ціну пропозиції, яка надається шляхом заповнення форми «Форма цінової пропозиції», що викладена в Додатку 3 до цього оголошення про закупівлю;

-                      листа - згоди в довільній формі про те, що учасник погоджується з умовами проект договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 до цього оголошення про закупівлю;

-                      листа - згоди в довільній формі про те, що учасник ознайомився та зобов’язується дотримуватись вимог Кодексу поведінки для постачальників Глобального форду, що викладений в Додатку 5 до оголошення про закупівлю;

-                      завіреної підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленої печаткою (за її наявності) Декларації конфлікту інтересів учасника, який подає цінову пропозицію, що викладена в Додатку 6 до оголошення про закупівлю;

14.              Перелік критеріїв та методика оцінки цінових пропозицій: Єдиний критерій оцінки є ціна – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків і зборів, окрім ПДВ.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.