bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля послуг з організації та проведення заходів з використанням інтерактивних методів
15.08.2024

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO.

Для підвищення обізнаності деокупованих громад Миколаївської і Херсонської областей про правовий механізм гуманітарного реагування та платформу LINK оголошується конкурс на закупівлю послуг з організації та проведення правопросвітніх заходів з підвищення обізнаності в гуманітарній та/або сфері доступу до правосуддя у громадах з використанням інтерактивних методів.

Цінові пропозиції просимо надсилати на пошту  [email protected] з темою листа FCDO_LDN_2024_39 Послуги з організації та проведення заходів з використанням інтерактивних методів”Пропозиції, надіслані на іншу пошту, розглядатись не будуть. 

Кінцевий термін подання заявок: 21 серпня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Серія заходів має бути розрахована і адаптована під різну цільову аудиторію, зокрема, молодь. Методи викладення інформації мають грунтуватися на доступних поясненнях, прикладах із життєвих ситуацій, з використанням ігрових інтерактивних методів. Тематики заходів мають бути спрямовані на підвищення рівня гуманітарної/правової обізнаності населення, захисту прав людини/дотримання гуманітарних принципів, спрощення доступу до правосуддя/захисту постраждалого населення, тощо. 

Перед проведенням серії заходів передбачається вивчення потреб цільової аудиторії, у разі потреби коригування програми заходу, комунікація з представниками місцевої влади для уточнення потреби та збору відповідної цільової аудиторії на заходи.

Перед початком заходів планується проведення анкетування для заміру рівня умінь та навичок учасників та пост-анкетування для відслідковування динаміки щодо зміни у підвищенні рівня компетенцій з відповідної тематики заходу.

Загальний обсяг заходів має передбачити не менше 20 робочих годин, орієнтованих на монолітні та змішані групи учасників з числа представників місцевої влади, органів місцевого самоврядування, сервісних бюджетних організацій, мешканців громади, представників громадськості.

Інформаційні матеріали та відео-, створені в межах наданих послуг мають містити обовʼязкову інформацію: 

  • про юридичний компонент Link та роботу юристів гуманітарного реагування;
  • про особливості надання юридичної допомоги в деокупованих громад;
  • розповідь про застосування правопросвітньої гри — як один із інструментів надання інформації в доступному форматі;
  • мають містити відповідні дисклеймери та логотипи донорів та погоджуватися з керівництвом комунікаційного кластеру ГС “Мережа правового розвитку”.

Період проведення заходів: протягом серпня-жовтень 2024 року 

Заплановано проведення 6 заходів, кількість заходів може змінюватись. Тривалість заходу орієнтовно 4 години, до 30 учасників. 

Підрядник у межах договору буде зобовʼязаний:
- провести серію заходів з підвищення рівня гуманітарної/правової обізнаності, захисту прав людини, спрощення доступу до правосуддя, захисту постраждалого населення тощо, тривалістю від 20 робочих годин у деокупованих громадах Миколаївської та Херсонської областей, 
- вивчити потреби мешканців деокупованих громад Миколаївської та Херсонської областей (шляхом анкетування, опитування тощо),
- розробити програму заходів на основі виявлених потреб мешканців деокупованих громад Миколаївської та Херсонської областей, де будуть проводитись заходи,
- провести замір рівня знань на початку та у кінці заходу з метою визначення ефективності,
- надати звітність про проведені заходи;

- виготовити відео, яке буде містити розповідь про застосування правопросвітньої гри, інформацію про юридичний компонент Link та роботу юристів гуманітарного реагування.

Вимоги до учасника конкурсу:

  • Вища освіта.
  • Досвід організації тренінгів та семінарів, заходів з підвищення правової обізнаності.
  • Досвід роботи з мешканцями віддалених громад, зокрема вивчення потреб місцевого населення та впливу на рівень знань про права та можливості. 
  • Відмінні комунікаційні та організаційні навички.
  • Готовність до відряджень у громади Миколаївської та Херсонської областей*. 

*При плануванні та здійсненні виїздів до деокупованих громад буде проводитися оцінка ризиків та безпеки. Особи, які здійснюють виїзні прийоми, забезпечуються засобами індивідуального захисту, які відповідають вимогам прийнятих стандартів.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі підрядник надає:

  1. Резюме із зазначенням релевантного досвіду.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток А1 — Запит ціни) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).
  5. Концепт (опис) або проект програми заходу.
  6. Рекомендації (бажано).

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.