bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівля робіт з капітального ремонту санітарного вузла
08.08.2024

Опис закупівлі

Комунальне некомерційне підприємство “Центр профілактики та боротьби з ВІЛ-інфекцією/СНІДом” Одеської міської ради, скорочена назва – КНП «ЦПБВС» ОМР (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю робіт з капітального ремонту санітарного вузла (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Дана закупівля необхідна для покращення умов надання послуг для пацієнтів ЗПТ, приведення санітарно – технічного стану санітарного вузла до сучасних потреб та у відповідності санітарно – гігієнічним нормам клієнтів проекту «Підтримка у підготовці та оснащенні приміщень, надання матеріально – технічної допомоги для лікувально – профілактичних ЗОЗ, в яких заплановано впровадження ЗПТ у 2024 році», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я».

Закупівля робіт, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Опис очікуваних робіт: роботи з капітального ремонту санітарного вузла, згідно Технічного завдання (Додаток №2 до Оголошення, додається)

Вимоги до учасників тендеру: див. Оголошення (додається)

Критерії відбору виконавця:

1Повна відповідність вимогах прописаним у Технічному завданні та вимогам до учасників тендеру (див. Оголошення)

2. Цінова пропозиція

Пакет документів для участі:

  1. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП
  2. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є поставка товару за кодом ДК 45000000-7.
  3. Копії/ю договорів/у з усіма додатками до них/нього, який вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
  4. Копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
  5. Копія документу(ів), що підтверджують повноваження осіб на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; - наказ про призначення; - довіреність або доручення; - інший документ, що підтверджує повноваження посадових осіб учасника на підписання документів.
  6. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
  7. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або  посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.
  8. Копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора у повному обсязі. У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників (вимога тільки для юридичних осіб).
  9. Тендерна пропозиція за формою (Додаток 1 до Оголошення)
  10. Інші документи, які учасник бажає подати.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника: (див. Оголошення)

Тендерні пропозиції приймаються за адресою: Україна, 65007, місто Одеса, вул. Мечникова, буд. 132/7, поверх перший, кабінет 6., з 09 год. 00 хв. до  16 год. 00 хв. за київським часом, щодня, крім суботи та неділі.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:   «22» серпня 2024 року, до 16 год. 00 хв. за київським часом.

Контактна інформація:

Багрій Ольга Антонівна

номер телефону: 067 716 75 82

E-mail: [email protected]

Характеристика та технічний стан об’єкта.

Об’єкт – санітарне приміщення санітарно-технічного вузла Комунального некомерційного підприємства “Центр профілактики та боротьби з ВІЛ-інфекцією/СНІДом” Одеської міської ради, за адресю: Україна, 65003, Одеська обл., м. Одеса, вул. Отамана Головатого, будинок 30. 

Опис Об’єкта:

1)   санітарне приміщення, яке складається з двох кімнат, одноповерхової, окремо стоячої будівлі, не опалювальної, що знаходиться за адресою: Україна, 65003, Одеська обл., м. Одеса, вул. Отамана Головатого, будинок 30. План Об’єкта  наведено в Додатку Б до Технічного завдання;

2)   габарити Об’єкта: кімната 1 – 2,90 х 1,35 метра; кімната 2 - 11,65 х 1,15 метра; висота до стелі – 2,73 метра.

Технічний стан Об’єкта:

  1. Труби водопостачання та каналізації в неналежному стані, потребують повної заміни;
  2. Двері між приміщенням 1 та приміщенням 2 та вхідні двері з вулиці в неналежному стані, потребують заміни;
  3. Санітарно – технічне обладнання в неналежному стані потребує повної заміни;
  4. Плиткове покриття підлоги в обох приміщеннях потребує демонтажу у зв’язку із заміною труби каналізації та влаштуванням стічних трапів, відповідно потребує повної заміни;
  5. Плиткове покриття стін в обох приміщеннях пошкоджене, частково відсутнє, потребує заміни;
  6. Покриття стелі в обох приміщеннях пошкоджене - фарба місцями відшарувалася, є незначні поверхові тріщини, потребує відновлювальних робіт;
  7. Електропроводка частково прокладена в пластикових коробах відкрито, частково алюмінієва, в занедбаному стані, потребує повної заміни;
  8. Прибори освітлення не працюють, штепсельні розетки не мають заземлення, без захисних штор, потребують заміни;
  9. В приміщенні відсутнє вентиляція повітря, тому двері між приміщенням 1 та приміщенням 2 та вхідні двері з вулиці повинні бути оснащені вентиляційними гратами.

Опис матеріалів:

При виконанні робіт учасник повинен використовувати якісні матеріали та вироби, передбачені даним технічним завданням, які повинні забезпечувати захист довкілля.

Матеріали та вироби, що будуть застосовуватись та які підлягають сертифікації, повинні бути підтверджені сертифікатами відповідності та або сертифікатами якості та іншими можливими документами, які повинні бути передані Замовнику в складі виконавчої документації.

Матеріали та вироби повинні відповідати архітектурно-естетичним, санітарно гігієнічним та протипожежним нормам.

Матеріали та вироби повинні забезпечити повне та якісне виконання обсягу робіт відповідно до  Дефектного акту (Додаток 2.1. до Технічного завдання)

Учасник повинен використовувати такі матеріали та вироби, які б повністю відповідали вимогам даного технічного завдання, відповідати вимогам високої зносостійкості та мати антивандальні властивості.

Повинні бути використані та встановлені наступні вироби або ж їх аналоги:

№          Найменування

1.    Раковина підвісна антивандальна з нержавіючої сталі Delabie (колір – хром, без отвору під фурнітуру, форма раковини - прямокутна)

2.    Антивандальний таймерний комплект Delabie TEMPOSTOP

3.    Чаша генуя Franke CAMPUS CMPX502N (антивандальна, матеріал - нержавіюча сталь, колір – хром)

4.    Антивандальна клавіша Geberit Mambo (для керування змивом у змивних бачках прихованого монтажу, управління спереду)

5.    Бачок прихованого монтажу Geberit, для змивних клавіш “Mambo”

6.    Трап MCH 323 N нержавіюча, гідрозатвор DN110 150х150 мм

7.    Антивандальний LED-світильник GLOBAL 20W

8.    Двері протипож. ДМП ЕІ60-1-2100х900 з вентиляційними гратами

9.    Фарба фасадна силіконова (відтінок – білий, ступінь блиску - мат)

10.  Плитка для стін Cersanit 30x60 см (колір – сірий, світло-сірий, малюнок - під бетон,

тип поверхні - матова, гладка)

11.  Плитка для підлоги Атем Грес К 0601 рельефный Pimento 30x30 (базовий колір сірий, малюнок однотонний)

12.  Урна тротуарна бетонна (розміри не менше діаметр 60 см, висота 80 см, колір сірий)

Учасник, до кінця строку подання тендерних пропозицій та перед поданням своєї тендерної пропозиції, повинен здійснити самостійний огляд Об’єкту.

Всі необхідні обсяги ремонтних робіт зазначені у Дефектному акті (Додаток А до Технічного завдання, див. Оголошення).

Гарантійні вимоги:

Переможець торгів гарантує надійність та якість виконаних ремонтних робіт, що є предметом даної закупівлі, протягом 3 (трьох) років з дня підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання виконаних робіт.

Види та об’єми робіт:

Ч.ч.

 

Найменування робіт і витрат

 

Одиниця

виміру

Кількість

1

2

3

4

 

Розділ 1. Демонтажні роботи

 

 

1

Знімання дверних полотен

шт

2,00

2

Демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах

шт

2,00

3

Демонтаж змішувачів

шт

1,00

4

Демонтаж умивальників

шт

1,00

5

Демонтаж унітазів зі змивними бачками

шт

1,00

6

Розбирання трубопроводу з труб сталевих

м

8,00

7

Розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних

м

6,00

8

Демонтаж вимикачів

шт

2,00

9

Демонтаж світильників з лампами розжарювання

шт

2,00

10

Демонтаж схованої електропроводки

м

6,00

11

Розбирання цементних плінтусів

м

11,60

12

Розбирання покриттів підлог з керамічних плиток

м2

5,80

13

Розбирання бетонної підлоги 100мм

м2

5,80

14

Розбирання облицювання стін з керамічних плиток

м2

9,60

15

Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель

м2

41,20

16

Відбивання штукатурки зі стін фасаду

м2

8,00

17

Розробка ґрунту всередині будівлі в траншеях

м3

0,50

 

Розділ 2. Монтажні роботи

 

 

 

Підлога

 

 

1

Засипання вручну траншей

м3

0,50

2

Улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо

м2

5,80

3

Улаштування стяжок бетонних армованих товщиною 100 мм

м2

5,80

4

Улаштування обмазувальної гідроізоляції в два шари

м2

5,80

5

Улаштування покриттів з керамічних плиток

м2

6,20

 

Стіни

 

 

6

Штукатурення стін по сітці

м2

35,40

7

Облицювання поверхонь стін керамічними плитками

м2

35,40

 

Стеля

 

 

8

Ґрунтування бетонного перекриття

м2

5,80

9

Штукатурення стелі по сітці

м2

5,80

10

Шпаклювання стелі під фарбування

м2

5,80

11

Улаштування плинтусу стельового

м

14,10

12

Фарбування стелі за два рази

м2

5,80

 

Прорізи

 

 

13

Заповнення прорізів дверима металевими

шт

2,00

 

Електромонтажні роботи

 

 

14

Пробивання борозень в стінах

м

10,00

15

Монтаж гофи вініпластової в борознах

м

18,00

16

Затягування проводу в труби

м

18,00

17

Установлення вимикачів утопленого типу

шт

2,00

18

Установлення штепсельних розеток утопленого типу

шт

1,00

19

Монтаж світильників настінних

шт

2,00

 

Санітарно-технічні роботи

 

 

20

Пробивання борозень в стінах

м

3,00

21

Установлення кульових кранів водорозбірних

шт

1,00

22

Проклад. трубопроводу водопостачання з труб поліпр. Д20

м

6,00

23

Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації

шт

1,00

24

Прокладання трубопроводів каналізації з поліет. труб

м

6,00

25

Установлення трапів діаметром 100 мм

шт

2,00

26

Монтаж зливного бачку прихованого монтажу з вируб. Ніші

шт

1,00

27

Установлення чаш [унітазів] підлогових

шт

1,00

28

Установлення умивальників без підведення води

шт

1,00

29

Установлення змішувачів

шт

1,00

30

Встановлення урн для сміття

шт

2,00

 

Роботи на фасаді

 

 

31

Штукатурення стін фасаду

м2

8,00

32

Улаштування покриттів сходів з керамічних плиток

м2

0,60

 

 

Контакти

  • Багрій Ольга Антонівна номер телефону: 067 716 75 82 E-mail: [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.