bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на логістичні послуги в рамках програми «ВідНОВА:UA»
08.08.2024

ТЕНДЕР НА ЛОГІСТИЧНІ ПОСЛУГИ В РАМКАХ ПРОГРАМИ «ВідНОВА:UA»

ГО « Молодіжний центр «ШУМ» оголошує тендер на логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування учасників під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжного обміну «ВідНОВА:UA».

Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всесвітній молодіжний центр, UNDP в України у партнерстві з ГО «Молодіжний центр Волині» за фінансування урядів Данії та Японії.

 

НАЗВА ПОСЛУГ: логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області в рамках програми  «ВідНОВА:UA».

  1. 1.    ПРОЖИВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ

Завдання: Організувати проживання 28 осіб ( 23 учасники та 5 організаторів) під час обмінного візиту в м. Кролевець. Сумської обл. з 03.09.24р. по 07.09.24р.

Вимоги до умов проживання:

  • Місце надання послуг в м. Кролевець Сумської області;
  • Двомісні та тримісні номери рівня «стандарт» чи «економ»;

Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки»;

  • Можливість пізнього заселення та раннього виселення;
  • Доступ до укриття на території готелю, де проживають учасники, чи в приміщення, що знаходиться в пішій доступності.
  • Розрахунок безготівковий.

 

  1. 2.    ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ

Завдання: Організувати харчування для 35 учасників з 03.09.24р. по 07.09.24р.  (по 5 сніданків, 5 обідів, 5 вечерь , 10 кава брейк)  під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської обл.

Основні вимоги:

  • Місце надання послуг м. Кролевець Сумської обл.;
  • Меню повинне бути різноманітним та повноцінним;
  • Приміщення закладу харчування та технологічні процеси приготування їжі мають відповідати вимогам Закону України;
  • Зручне розташування та наявність в будівлі або поблизу укриття.
  • Розрахунок безготівковий.
  1. 3.    ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО СУПРОВОДУ  (ПРОЇЗД ДО МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ»

Завдання: Організувати відшкодування вартості проїзду 23 учасників під час обмінного візиту в м. Шостка Сумської області.

Вимоги до надання послуг:

  • Відшкодування вартості проїзних квитків учасникам заходу в обидва напрямки за умови надання будь-якого ідентифікаційного документу (паспорт, водійські права, службове посвідчення та інше);
  • Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус/маршрутне таксі;
  • Відшкодування проводиться по тих квитках, що будуть  надані учасниками;
  • Авансування зворотних квитків не допускається;
  • Відшкодування по чеках на пальне не проводиться;
  • Відшкодування авіа-квитків для участі у заходах не проводиться;
  • Планова середня вартість витрат на одного учасника 5 -денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме орієнтовно –1 680,00грн.

 

  1. 4.    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАХУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ

Завдання: Організувати страхування 30 учасників під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області.

Вимоги до надання послуг:

  • Страхування 30 учасників від нещасних випадків.

 

ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ:

  1. Надати цінову пропозицію відповідно до завдання (вартість послуг в гривнях, лише безготівкова оплата);
  2. Реєстраційні документи (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників єдиного податку), наявність відповідних КВЕДів;
  3. Доступ до укриття на території готелю, де проживають учасники чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
  4. Наявність раннього та пізнього заселення;
  5. Запропоноване меню харчування.

 

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

  1. Вартість послуг;
  2. Відстань від готелю до об’єкту відновлення ( 1 км і менше – 25 балів,  від 1 км– до 5 км – 15 балів, 5–10 км –10 балів, більше 10 км – 0 балів);
  3. Доступ до укриття ( на території готелю – 25 балів, до 400 м – 15 балів, 500-800 м – 10 балів);
  4. Відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів, до 1000м – 15 балів, 1000 м і більше – 10 балів).

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у тендері:

-       Цінова пропозицію відповідно до завдання;

-       Реєстраційні документи (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників єдиного податку), наявність відповідних КВЕДів;

-       Запропоноване меню харчування.

Кінцевий термін подачі документів 15.08.2024 року  (включно).

Пропозиції та документи надсилати на e-mail: [email protected]  з темою листа «Тендер на логістичні послуги в рамках програми «ВідНОВА:UA»

 

Контактна особа: Тетяна Рекун +380671300816

 


 

 

Контакти

  • Тетяна Рекун тел. 0671300816

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.