ТЕНДЕР НА ЛОГІСТИЧНІ ПОСЛУГИ В РАМКАХ ПРОГРАМИ «ВідНОВА:UA»
ГО « Молодіжний центр «ШУМ» оголошує тендер на логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування учасників під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжного обміну «ВідНОВА:UA».
Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всесвітній молодіжний центр, UNDP в України у партнерстві з ГО «Молодіжний центр Волині» за фінансування урядів Данії та Японії.
НАЗВА ПОСЛУГ: логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області в рамках програми «ВідНОВА:UA».
- 1. ПРОЖИВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ
Завдання: Організувати проживання 28 осіб ( 23 учасники та 5 організаторів) під час обмінного візиту в м. Кролевець. Сумської обл. з 03.09.24р. по 07.09.24р.
Вимоги до умов проживання:
- Місце надання послуг в м. Кролевець Сумської області;
- Двомісні та тримісні номери рівня «стандарт» чи «економ»;
Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки»;
- Можливість пізнього заселення та раннього виселення;
- Доступ до укриття на території готелю, де проживають учасники, чи в приміщення, що знаходиться в пішій доступності.
- Розрахунок безготівковий.
- 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ
Завдання: Організувати харчування для 35 учасників з 03.09.24р. по 07.09.24р. (по 5 сніданків, 5 обідів, 5 вечерь , 10 кава брейк) під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської обл.
Основні вимоги:
- Місце надання послуг м. Кролевець Сумської обл.;
- Меню повинне бути різноманітним та повноцінним;
- Приміщення закладу харчування та технологічні процеси приготування їжі мають відповідати вимогам Закону України;
- Зручне розташування та наявність в будівлі або поблизу укриття.
- Розрахунок безготівковий.
- 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО СУПРОВОДУ (ПРОЇЗД ДО МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ»
Завдання: Організувати відшкодування вартості проїзду 23 учасників під час обмінного візиту в м. Шостка Сумської області.
Вимоги до надання послуг:
- Відшкодування вартості проїзних квитків учасникам заходу в обидва напрямки за умови надання будь-якого ідентифікаційного документу (паспорт, водійські права, службове посвідчення та інше);
- Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус/маршрутне таксі;
- Відшкодування проводиться по тих квитках, що будуть надані учасниками;
- Авансування зворотних квитків не допускається;
- Відшкодування по чеках на пальне не проводиться;
- Відшкодування авіа-квитків для участі у заходах не проводиться;
- Планова середня вартість витрат на одного учасника 5 -денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме орієнтовно –1 680,00грн.
- 4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАХУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ
Завдання: Організувати страхування 30 учасників під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області.
Вимоги до надання послуг:
- Страхування 30 учасників від нещасних випадків.
ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ:
- Надати цінову пропозицію відповідно до завдання (вартість послуг в гривнях, лише безготівкова оплата);
- Реєстраційні документи (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників єдиного податку), наявність відповідних КВЕДів;
- Доступ до укриття на території готелю, де проживають учасники чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
- Наявність раннього та пізнього заселення;
- Запропоноване меню харчування.
КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:
- Вартість послуг;
- Відстань від готелю до об’єкту відновлення ( 1 км і менше – 25 балів, від 1 км– до 5 км – 15 балів, 5–10 км –10 балів, більше 10 км – 0 балів);
- Доступ до укриття ( на території готелю – 25 балів, до 400 м – 15 балів, 500-800 м – 10 балів);
- Відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів, до 1000м – 15 балів, 1000 м і більше – 10 балів).
Перелік документів, які необхідно подати для участі у тендері:
- Цінова пропозицію відповідно до завдання;
- Реєстраційні документи (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників єдиного податку), наявність відповідних КВЕДів;
- Запропоноване меню харчування.
Кінцевий термін подачі документів 15.08.2024 року (включно).
Пропозиції та документи надсилати на e-mail: [email protected] з темою листа «Тендер на логістичні послуги в рамках програми «ВідНОВА:UA»
Контактна особа: Тетяна Рекун +380671300816
Коментарі