Тендер на проведення соціологічного дослідження
Інститут фронтиру в рамках реалізації проєкту «Дослідження етичної рамки публічного сектору» за підтримки Міжнародного фонду Відродження оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з проведення соціологічного дослідження.
До участі в тендері запрошуються соціологічні, дослідницькі компанії/агенції України, які мають позитивний досвід проведення соціологічних досліджень.
Опис проекту:
Інститут фронтиру оголошує тендер на проведення соціологічного дослідження поточний стан культури, в тому числі цінностей та практик української публічної служби. Метою дослідження є аналіз актуальних етичних цінностей серед державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, виявлення чинників, що впливають на їх формування, та розуміння мотивів прийняття рішень.
Дата оголошення тендеру: 07.08.2024 року.
Термін подання тендерних пропозицій: до 05.09.2024 року включно.
Термін надання послуг: вересень – грудень 2024 року.
Термін проведення польового етапу соціологічного дослідження: вересень – листопад 2024 року.
Ключові вимоги до виконавця:
- Досвід проведення соціологічних досліджень, зокрема досліджень для державних або громадських організацій та наявність КВЕД для надання послуг, що є предметом тендеру
- Високий рівень професіоналізму та готовність працювати на результат.
- Конкурентна вартість послуг.
Методологія дослідження:
- Фокус-групи: Підрядник разом з експертами Інституту фронтиру відбере респондентів та проведе фокус-групи, які включатимуть представників усіх категорій державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
- Опитування: Репрезентативне опитування публічних службовців з використанням особистих («face-to-face») інтерв’ю або методу телефонного інтерв’ю з використанням комп’ютерної системи телефонного опитування (САТІ).
- Звітність: Підсумковий аналітичний звіт, технічний звіт, файли даних у форматі csv, та презентація результатів опитування.
- Етапи дослідження:
- Кабінетне дослідження: Аналіз готових напрацювань, аналітичних досліджень, документів та гіпотез, розроблених фахівцями Інституту фронтиру та партнерами, а також звітів Національного агентства з питань державної служби.
- Фокус-групи: Проведення фокус-груп, перевірка гіпотез та уточнення питань для анкети опитування публічних службовців.
- Репрезентативне опитування:Проведення опитування публічних службовців відповідно до розробленої спільно з експертами замовника анкети опитування.
- Аналіз та звітність: Аналіз проведеного дослідження та підготовка аналітичного звіту, а також презентації результатів.
Очікувані результати:
- Комплексне соціологічне дослідження поглядів та переконань публічних службовців.
- Якісний аналітичний звіт з висновками та рекомендаціями.
- Повний перелік використаних методологій та зібраних даних.
Критерії відбору компанії:
- Досвід компанії. Підтверджений досвід у проведенні подібних соціологічних досліджень.
- Методологічна компетентність. Здатність розробити та реалізувати методологію дослідження відповідно до вимог технічного завдання.
- Якість попередніх досліджень. Рекомендації та відгуки від попередніх замовників, приклади успішно реалізованих проектів.
- Інноваційний підхід. Використання сучасних інструментів та технологій для збору і аналізу даних.
- Здатність забезпечити репрезентативність. Здатність забезпечити репрезентативність вибірки та відповідність методологічним стандартам.
- Вартість послуг. Конкурентна цінова пропозиція.
- Гнучкість і адаптивність Здатність адаптувати плани дослідження відповідно до потреб та змін у процесі реалізації проекту.
- Етичні стандарти. Дотримання етичних стандартів у проведенні соціологічних досліджень.
- Наявність кваліфікованого персоналу. Кваліфікація та досвід команди, що буде залучена до проекту.
Умови участі:
Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП) – неплатники ПДВ.
Документи приймаються протягом 14 днів з моменту оголошення тендеру. Оцінка та відбір виконавців буде відбуватися за критеріями запропонованого заявником підходу до дослідження вищезазначених тем, досвіду проведення аналогічних досліджень та вартості пропозиції в два етапи.
Для участі в тендері необхідно надати заявку, що має містити:
- інформацію про заявника, контактні дані, реєстраційні документи (копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
- опис реалізованих аналогічних ініціатив, посилання на проведені дослідження ( 2-3 буде достатньо);
- цінову пропозицію для кожного з етапів соціологічного дослідження (без ПДВ). Загальна сума повинна бути надана у гривні з чітким поділом на вартість кожного типу діяльності. Просимо вказувати усі застосовні податки/збори.
Пропозиції повинні бути надіслані на електронну скриньку Інституту фронтиру [email protected]. Тема листа: “Тендерна пропозиція на проведення дослідження публічної служби” та містити інформацію щодо запропонованої вартості надання послуг відповідно до змісту технічного опису. Пропозиції надаються українською мовою.
Інститут фронтиру лишає за собою право обрати окремих виконавців для різних складових дослідження.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Ми чекаємо на ваші пропозиції та сподіваємось на плідну співпрацю!
Коментарі