ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ» з метою реалізації проекту «Облаштування кімнат психологічного розвантаження на базі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області», фінансування якого відбувається в межах проєкту міжнародної технічної допомоги «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні» за підтримки Європейського Союзу, у відповідності до грантової угоди № 003UN_PS01-07879/01, укладеної між ГО «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ» та ІСАР Єднання, на яке покладене фінансове адміністрування, оголошує тендер на закупівлю будівельних матеріалів та товарів для проведення ремонтних робіт у 2 ДПРЧ 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Харківській області
1. Інформація про Замовника тендеру:
Найменування: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ».
Код за ЄДРПОУ 44215381.
Уповноважена особа, яка здійснює зв’язок з учасниками: голова тендерного комітету Тесленко Наталія, контактний е-mail: [email protected]
2. Опис тендеру: Постачання будівельних товарів та матеріалів з метою реалізації проекту «Облаштування кімнат психологічного розвантаження на базі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області (згідно специфікації, яка зазначена у Додатку 2).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається учасником в національній валюті України гривні (UAH) виходячи з характеристик предмету закупівлі (Додаток 2).
3. Дедлайн тендеру:
Дата оголошення конкурсу: 7 серпня 2024 р.
Остання дата подання пропозицій: 11 серпня 2024 р. о 18:00.
4.Вимогидоучасниківтендеру:
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП), які є не платниками податку на додану вартість.
Для ФОП - актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку (витяг станом на липень-серпень 2024 р.), наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті постачання будівельних товарів та матеріалів, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб - до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (витяг станом на липень-серпень 2024 р.), та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
4.1. Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи та інші витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
Ціна за одиницю товару та кількість товару за договором повинні бути фіксованими на дату закінчення подачі пропозиції та діяти протягом 150 календарних днів.
На випадок, якщо в процесі постачання деякі товари будуть відсутні на ринку або на складі Постачальника, можна замінювати позицію рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу сторону, за погодженням Замовника.
Всі витрати на поставку товарів відбуваються за рахунок Постачальника, про це Постачальник повинен надати гарантійний лист Замовнику тендеру.
4.2. Готовність поставити товар за умови післяплати.
4.3. Готовність поставити товар у місто Харків.
4.4. Наявність гарантійного терміну на зазначені товари та матеріали.
4.5. Термін постачання: не пізніше 5-ти календарних днів з моменту підписання договору, а у подальшому не пізніше 3-х календарних днів з моменту отримання заявки на постачання від Замовника. Доставку товарів здійснювати з 09.00 до 16.00 з понеділка до неділі, але не пізніше 31.09.2024 р. (згідно умов укладеного договору за результатами закупівлі).
4.6. Місце поставки товарів: 61000, вул. Зернова, 4А, м. Харків, 2 ДПРЧ 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Харківській області.
4.7. Підтвердження про наявність товарів у Учасника, зазначеного у тендерному оголошенні.
4.8. Закупівля здійснюється без поділу на частини (лоти). Учасники подають пропозиції в цілому (подання часткових пропозицій не передбачена).
4.9. Досвід роботи на ринку продажу будівельних матеріалів України не менше 3 років.
5. Методика оцінки пропозицій:
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною та такою, що відповідатиме технічним вимогам товарів, що зазначені в Специфікації (Додаток 2). Оцінка пропозицій проводиться тендерним комітетом на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в оголошенні.
Тендерний комітет проводитиме аналіз переліку усіх цін пропозицій, які будуть розташовані у порядку від найнижчої до найвищої ціни. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення. Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення постачання товарів.
Для участі в конкурсі потрібно надіслати такі документи:
Заповнена заявка на участь у тендері (Додаток 1).
Специфікація (Додаток 2).
Цінова пропозиція. При формуванні цінової пропозиції учасники повинні враховувати вартість доставки товарів, навантажувальні та розвантажені роботи за формою, що наведена у Додатку 3.
Проект Договору на продаж товару з специфікацією. Учасник повинен погодитись з формою договору (проект договору, який зазначений у Додатку 4, повинен бути заповнений, підписаний та скріплений печаткою).
Гарантійний лист у довільній формі, в якому підтвердити готовність виконання умов пунктів 4.1.-4.9. цього оголошення.
Реєстраційні документи ТОВ/ФОП, які підтверджують державну реєстрацію та податковий статус.
Всі документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі .doc) надіслані на дві електроні адреси:
1. Замовника тендеру: [email protected]
2. ІСАР Єднання: [email protected]
У темі листа вказати «Пропозиція на участь у відкритому тендері Грантова угода №003UN_PS01-07879/01 ____________________ (повна назва учасника) на постачання будівельних товарів та матеріалів».
Всі конкурсні пропозиції, отримані Громадською організацією після кінцевого терміну їх подання, а саме: після 18:00 за київським часом 11 серпня 2024 р., розгляду не підлягатимуть.
Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 13.08.2024 року.
Оголошення про конкурс розміщуються Організатором на таких ресурсах: www.prostir.ua та www.gurt.org.ua.
7. Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення.
Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення.
Раціональна фінансова цінова пропозиція.
Готовність у продажі й забезпеченню поставки будівельних товарів у визначені терміни, які зазначені у проекті договору (Додаток 4).
Підтверджений досвід у сфері продажу будівельних товарів.
Якість та відповідність технічним характеристикам запропонованих Учасником товарів та відповідність очікуванням ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ».
8. Визначення переможця
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій тендерною комісією на відповідність умовам тендеру, викладеним у оголошенні після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному оголошенні. Результати конкурсу будуть повідомлені ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ» учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Питання стосовно технічних або адміністративних вимог цього конкурсу можна надсилати на пошту [email protected] до 12:00 години 11 серпня 2024 року.
За результатами розгляду та оцінки пропозицій замовник акцептує пропозицію учасника, що визнана найбільш економічно вигідною.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію якого було акцептовано, протягом 3-х днів після акцепту. Договір про закупівлю укладається на умовах, визначених цим оголошенням (Додаток 4).
У разі відмови учасника, пропозицію якого було акцептовано, від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення, Замовник визначає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію із числа учасників, пропозиції яких не були відхилені.
9. Підписання договору
Договір про закупівлю, згідно з яким фінансується ця закупівля, не дозволяє фінансувати будь-які податки, ПДВ, тарифи, мита чи інші збори, встановлені будь-якими чинними законами в країні-партнера. Жодні такі податки, ПДВ, тарифи, мита або збори країни-партнера не сплачуються згідно з договорами, що є результатом цього запрошення до участі в тендері, відтак проект сплачуватиме вартість товарів без ПДВ.Проект міжнародної технічної допомоги «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні» за підтримки Європейського Союзу, у відповідності до грантової угоди № 003UN_PS01-07879/01, укладеної між ГО «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ» та ІСАР Єднання звільняється від податків, зборів і ПДВ країни-партнера, та буде оплачувати вартість товарів без ПДВ.
Умови оплати, джерело фінансування – згідно умов укладеного договору за результатами закупівлі, за рахунок коштів проєкту.
10. Додаткові застереження
Учасник цього конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ»залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.
Учасник цього конкурсу надсилаючи документи для участі у конкурсі підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ»може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «РОТАРІ КЛУБ «ХАРКІВ – МУЛЬТІНЕШНЛ» не обмежена у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Коментарі