bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на постачання гігієнічних наборів для чоловіків з особливими потребами
06.08.2024

Громадська Організація «СОНЦЕ.ЮА» запрошує до участі в тендері на постачання Гігієнічних наборів для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку), відповідно до складу вказаному у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1).

1

Мета закупівлі

Надання благодійної допомоги постраждалому населенню Донецької, Харківської, Запорізької, Дніпропетровській  областей

 

Організатор закупівлі

  ГО «СОНЦЕ.ЮА»

2

Предмет закупівлі:

ЛОТ 3/2 – Гігієнічний набір для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку) із пакуванням у п’ятишарову картонну коробку

 

Кількість, обсяг поставки товарів

50 шт.

 

Адреса поставки товарів

м. Запоріжжя, Бульвар Парковий 1Б

3

Кінцевий термін подання пропозиції

До 12.08.2024 включно до 12:00. 

 

Дата та час розкриття тендерної пропозиції

12.08.2024 з 12:00 до 16:00

4

Перелік предмету закупівлі:

Додаток № 1 до запрошення – Специфікація гігієнічного набору для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку)

5

Умови та терміни доставки:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості, тощо).

 

Поставка  наборів здійснюється за рахунок Постачальника.

 

Поставка товарів відбувається однією  партією.

 

Постачальник зобов’язується поставити гігієнічні набори для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку), фасованими у коробки з п’ятишарового  картону в цілісній упаковці. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів.

 

Поставка товарів відбувається у строк 5 робочих днів з дати підписання договору.

 

Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

6

Відхилення пропозиції:

Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах.

7

Супроводжувальні документи поставки:

- договір;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));

-   копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);

- оригінал рахунку; 

- оригінал видаткової накладної

8

Гарантія якості:

Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці.

 

Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції!

9

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:

На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку:

  • оплата за фактом отримання товару (бажано);
  • перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару в повному обсязі протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних (можливо).

10

Порядок подання  пропозиції:

 

- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника;

-  копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));

-   копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);

- довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін;

- альтернативно, по кожній позиції: декларація (посвідчення/свідоцтво/сертифікат) виробника про якість (відповідність) товару та/або сертифікат якості.

- надати зразки згідно вимог Організатора.

11

Умови участі:

Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом            підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. 

 

Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва наступних країн - Російська Федерація та Республіки Білорусь.

12

Гарантія поставки та ціни:

Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 70% на момент укладання угоди.

Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів.   

 

На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу або вищу сторону (наприклад, якщо заявлено 1 л рідкого мила ТМ Х, має бути не менше 1 л мила рідкого ТМ Y) за погодженням Замовника.

13

Місце та термін надання  цінових пропозицій:

Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. 

 

Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]

14

Критерії вибору виконавця:

  • відповідність вартості запропонованого набору Постачальника оголошеній вартості у тендерному запрошені Організатора;
  • відповідність товару запиту тендерного запрошення;
  • відповідність фасування наборів;
  • наданий повний пакет документів організації;
  • згода на указані у тендерному запрошені умови оплати;
  • умови доставки;
  • термін доставки.

15

Додаткова інформація:

Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру.

В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру.

Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам.

Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі  за цим тендерним оголошенням учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Участю у тендері учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з учасником. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, неврегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

16

Інформація про маркування:

Маркування на коробці, яке включатиме:

назву набору, з написом/позначенням «для ЧОЛОВІКІВ»; номенклатурний перелік/найменування; вага/кількість; терміни придатності; напис «Гуманітарна допомога – Не для продажу»; у кожному наборі також має бути інструкція про те, для чого і як його слід використовувати; логотипи/брендінг – відповідно до консультацій із Благодійним Фондом.

 

 

Додаток № 1

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (Скачати документ https://docs.google.com/document/d/1NWD14m_NiqSB1_e5FN_VZDBd3lG7hMjD/edit?usp=sharing&ouid=109147198239249646932&rtpof=true&sd=true)

Уважно вивчивши умови тендерного запрошення, цим подаємо на участь у торгах свою цінову пропозицію:

 

  1. Повне найменування Учасника _______________________________________________________
  2. Фізичне місцезнаходження ___________________________________________________________
  1. Телефон _________________________ e-mail: _____________________________________
  2. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _______________________________________________
  3. Код ЄДРПОУ ______________________________________________________________________
  4. Довідка про діяльність фірми (КВЕД) __________________________________________________
  5. Статус платника податків: платник  чи неплатник ПДВ (обрати статус – підкреслить свій варіант).
  6. Контактна особа (прізвище, ім’я по батькові, телефон) __________________________________________________
  7. Умови оплати (підкреслить свій варіант):
  • за фактом отримання товару;
  • перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару в повному обсязі протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних.
  1. Підтверджуємо очікуваний термін доставки з дати підписання договору (або з дати отримання замовлення від Замовника) - 5 робочих днів.
  2. Запропонована вартість предмета закупівлі - Гігієнічний набір для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку), із пакуванням у п’ятишарову картонну коробку, складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати суму прописом), а загальна сума всього обсягу поставки (50 шт. наборів) складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати вказати суму прописом).

Специфікація гігієнічного набору для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку)

Найменування

Одиниця виміру

Кількість одиниць

Бренд (торгова марка)/

виробник

Фактична вага/об’єм запропонованого товару

Ціна за одиницю (з ПДВ)

Загальна ціна (з ПДВ)

1

Прокладки/ серветки абсорбуючі, 600 x 600 mm, 30 шт /уп

шт

1

       

2

Мило рідке/ Гель для душу, 500 мл.

шт

1

       

3

Прокладки урологічні чоловічі, 6 крапель, Super, типу марки Seni, 20 шт /уп

шт

2

       

4

Підгузки для дорослих, розмір L(100-150 см), типу Dr.Comfort, 30 шт /уп

шт

2

       

5

Вологі серветки, 100 шт /уп.

шт

2

       

6

Лосьйон/крем  для тіла зволожуючий, 250 мл

шт

1

       

7

Пакування - коробка з п’ятишарового картону

шт

1

       
 

ВСЬОГО 

 

 

 Вимоги до продукції і порядку ціноутворення на продукцію:

  • Уся продукція має бути в оригінальній заводській упаковці (фасуванні).
  • Відхилення від ваги/об’єму, зазначеного у таблиці вище, може бути у межах +/-10%; фактичні вагу/об’єм необхідно зазначити у стовпчику «Фактично запропонована вага/об’єм».
  • Ціни вказуються із врахуванням всіх витрат (на транспортування, завантаження, розвантаження, пакування та т. ін.), що сплачуються або мають бути сплачені.
  1. Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 30 днів з дня подання цінової пропозиції. Наша пропозиція є обов’язковою для нас.  
  2. Якщо нашу пропозицію буде обрано, ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю у строк не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати отримання  повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
  3. Одночасно засвідчуємо, що наша компанія не є банкрутом і не ліквідується, не має справи у судовому впровадженні, не укладала угоди з кредиторами, не призупинила діяльність, не є учасником процесів з даних питань, не знаходиться в будь якій аналогічній ситуації, що випливає із подібної процедури відповідно до національних правил чи законодавства; одночасно повідомляємо, що не існує обставин конфлікту інтересів між замовником і нами, а саме, відсутні родинні, емоційні зв’язки, спільні політичні, економічні чи інші види інтересу.

 

Дата___________________

 

________________________________         ___________                        ________________             

(посада керівника учасника

або уповноваженої ним особи)                          (підпис)                              (ініціали та прізвище)                                                                          

М.П.      

Контакти

  • +380679728790 - Євген Глазʼєв; +380988466044 - Лях Марина

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.