Тендер на проведення організації заходу
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» подовжує в наступній редакції тендер на закупівлю послуг з організації заходів в рамках проекту «Рятувальна відповідь на ризики захисту та гуманітарні потреби постраждалого від конфлікту населення на півдні та південному сході України».
Дата оголошення тендеру: 05 серпня 2024 р.
Місце проведення: Лот №1 - м. Одеса;
Лот №2 - м. Одеса;
Лот №3 – м. Дніпро.
Термін подання тендерних пропозицій: 7 (сім) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 12 серпня 2024 року включно.
Термін подачі тендерних пропозицій 7 днів, було обрано керуючись нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 12 серпня 2024 року включно, розгляду не підлягатимуть.
Додатки: Додаток 1, 2, 3.
Вимоги до Учасників: До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідні КВЕД, має необхідні сертифікати, ліцензії на виконання вищезазначеної послуги, має можливість надати послуги у вказаний в договорі строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо).
Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1) комерційну пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Додатках до запиту;
2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;
3) реєстраційні документи:
копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
документ, що підтверджує право підпису;
для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України, з терміном реєстрації не менш 1 (одного) року;
5) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:
вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);
вчинення корупційних порушень;
вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
порушення справ про банкрутство;
наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;
6) постачальник має надати не менше одного рекомендаційного листа, щодо виконання подібних послуг;
7) уразі, коли постачальник надає свою комерційну пропозицію разом переліком необхідних документів для участі у цьому тендері, від надає згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» в чинній редакції на обробку своїх особистих персональних даних.
Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.
Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.
Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.
Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги - по 100% післяплаті).
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
- прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково;
- вступити у переговори з обраним Постачальником;
- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової Закупівлі.
Постачальник може надати пропозицію на всі Лоти за запитом, або частково (на один із лотів).
Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на проведення організації заходу» на електронну адресу:
БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380503211288 «гаряча лінія» .
У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію, то він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуальної експлуатації та сексуального домагання. Термін «сексуальна експлуатація» - це зловживання або спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою отримання вигоди (включаючи, але не обмежуючись, грошової, соціальної чи політичної) шляхом сексуальної експлуатації іншої особи. Термін «сексуальне домагання» - це фізичні дії або погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і нерівних або примусових умов.
У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Тімонін Юрій, контактний телефон: +38-066-811-61-21.
Додаток №1.
Для успішного проведення тренінгу у м. Одеса, для місцевих служб міста Херсон та Херсонської області, Вам потрібно включити наступні складові в організацію заходу.
Кількість заходів:
Проведення 3 (трьох) дводенних заходів, в період з 01.08.2024 р. по 31.08.2024 р.
Вимоги до транспортування учасників заходу:
Забезпечити проїзд учасників, до 21 (двадцять однієї) особи:
1) Автомобільним транспортом у кількості 19 (дев’ятнадцять) осіб, - з м. Херсон та Херсонської обл. до міста проведення заходу у м. Одеса, та зворотній проїзд учасників заходу у кількості 19 (дев’ятнадцять) осіб з міста проведення заходу у м. Одеса до м. Херсон та Херсонської обл.;
2) Залізничним транспортом у кількості 2 (двох) осіб, - з м. Запоріжжя до міста проведення заходу у м. Одеса, та зворотній проїзд учасників заходу у кількості 2 (двох) осіб з міста проведення заходу у м. Одеса до м. Запоріжжя.
*Кількість учасників вказана приблизно, може незначно варіюватися, точна кількість буде вказана у заявці на організацію заходу обраному постачальнику.
Вимоги до проживання учасників та місця проведення заходу:
Забезпечити проживання учасників тренінгу в комфортабельному готелі від чотирьох до п’яти зірок, з триразовим харчуванням для учасників заходу – сніданок, обід, вечеря:
- обід, вечеря в день заїзду - перший день тренінгу;
- сніданок(якщо сніданок не включено в вартість номеру), обід, вечеря - другий день тренінгу;
- сніданок в день виїзду (якщо сніданок не включено в вартість номеру).
Місто проведення заходу - готель, додатково повинен мати на своєї базі: конференц зал, ресторан.
Проведення заходу.
Оренда конференц-залу для проведення тренінгу, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (ноутбук, проектор, екран для проектора, фліпчарт).
Організація 2 (двох) кава-пауз в день* для учасників заходу з напоями та закусками.
*В день заїзду (перший день тренінгу відповідно) перша кава-пауза має бути “посилена”.
Матеріали для тренінгу:
Забезпечити необхідні навчальні матеріали для учасників, такі як: папір для фліпчарту, папір А4, олівці, блокноти та інше.
Забезпечення комфорту:
Подбати про комфорт учасників, - наявність води та інших засобів для зручності під час проживання та навчання.
Логістика:
Призначити відповідальну особу, або команду для організації та координації всіх аспектів заходу, включаючи проїзд, реєстрацію учасників, розміщення, харчування та розклад тренінгу - протягом всього періоду заходу.
Забезпечення комунікації:
Забезпечити зв’язок між учасниками та організаторами заходу, включаючи інформацію про розклад та важливі оголошення.
Забезпечення всіх цих складових допоможе зробити захід успішним та продуктивним для учасників.
Додаток №2.
Для успішного проведення тренінгу з профілактики професійного вигорання та «Lessons learned» у м. Одеса, для мобільних команд психосоціальної підтримки міста Херсон та Херсонської області та залучених волонтерів проєкту, Вам потрібно включити наступні складові в організацію заходу.
Кількість заходів:
Проведення 1 (одного) дводенного заходу, в період з 01.08.2024 р. по 31.08.2024 р.
Вимоги до транспортування учасників заходу:
Забезпечити проїзд учасників, до 25 (двадцяти п’яти) осіб:
1) Автомобільним транспортом у кількості 20 (двадцять) чоловік, - з м. Херсон, Херсонська обл. смт Велика Олександрівка, смт Борозенське, смт Калинівка до міста проведення заходу у м. Одеса, та зворотній проїзд учасників заходу у кількості 18 (вісімнадцять) чоловік з міста проведення заходу у м. Одеса до м. Херсон Херсонська обл. смт Велика Олександрівка, смт Борозенське, смт Калинівка;
2) Залізничним транспортом у кількості 5 (п’ять) чоловік, - з м. Запоріжжя до міста проведення заходу у м. Одеса, та зворотній проїзд учасників заходу у кількості 5 (п’ять) чоловік з міста проведення заходу у м. Одеса до м. Запоріжжя;
*Кількість учасників вказана приблизно, може незначно варіюватися, точна кількість буде вказана у заявці на організацію заходу обраному постачальнику.
Вимоги до проживання учасників та місця проведення заходу:
Забезпечити проживання учасників тренінгу (до 25 осіб) в комфортабельному готелі, з триразовим харчуванням для учасників заходу – сніданок, обід, вечеря.
Місто проведення заходу - готель, додатково повинен мати на своєї базі: конференц зал, ресторан.
Проведення заходу.
Оренда конференц-залу для проведення тренінгу, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (ноутбук, проектор, екран для проектора, фліпчарт).
Організація 2 (двох) кава-пауз для учасників заходу з напоями та закусками.
Матеріали для тренінгу:
Забезпечити необхідні навчальні матеріали для учасників, такі як: папір для фліпчарту, папір А4, олівці, блокноти та інше.
Забезпечення комфорту:
Подбати про комфорт учасників, - забезпечивши зручні меблі, наявність води та інших засобів для зручності під час проживання та навчання.
Логістика:
Призначити відповідальну особу, або команду для організації та координації всіх аспектів заходу, включаючи проїзд, реєстрацію учасників, розміщення, харчування та розклад тренінгу - протягом всього періоду заходу.
Забезпечення комунікації:
Забезпечити зв’язок між учасниками та організаторами заходу, включаючи інформацію про розклад та важливі оголошення.
Забезпечення всіх цих складових допоможе зробити захід успішним та продуктивним для учасників.
Додаток №3.
Для успішного проведення тренінгу з першої домедичної допомоги у м. Дніпро для мобільних команд психосоціальної підтримки міста Херсон та Херсонської області та залучених волонтерів проєкту, Вам потрібно включити наступні складові в організацію заходу.
Кількість заходів:
Проведення 1 (одного) чотирьох денного заходу.
Дати проведення заходу: 25.08.2024 р. – заселення, 29.08.2024 року виїзд.
Вимоги до транспортування учасників заходу:
Забезпечити проїзд учасників до 8 (восьми) осіб*:
1) Автомобільним транспортом у кількості до 8 (восьми) чоловік, - з м. Херсон, Херсонська обл. смт Велика Олександрівка, смт Борозенське до міста проведення заходу у м. Дніпро, та зворотній проїзд учасників заходу у кількості до 8 (восьми) чоловік з міста проведення заходу в м. Дніпро до м. Херсон Херсонська обл. смт Велика Олександрівка, смт Борозенське;
2) Забезпечити учасникам трансфер від місця проживання до місця проведення заходу та в зворотньому напрямку (якщо готель буде знаходитися не в пішій доступності від місця проведення). Місце проведення заходу - готель “Лавина”, м. Дніпро Дати проведення - 26, 27, 28.08.2024.
*Кількість учасників вказана орієнтовна (може бути варіація +-2 людини), точна кількість буде вказана у заявці на організацію заходу обраному постачальнику.
Вимоги до проживання учасників та місця проведення заходу:
Забезпечити проживання учасників тренінгу з 25.08.2024 до 29.08.2024 в комфортабельному готелі від чотирьох до п’яти зірок, з дворазовим харчуванням для учасників заходу – сніданок і вечеря.
Логістика:
Призначити відповідальну особу, або команду для організації та координації всіх аспектів заходу, включаючи проїзд, реєстрацію учасників, розміщення, харчування та розклад тренінгу - протягом всього періоду заходу.
Забезпечення комунікації:
Забезпечити зв’язок між учасниками та організаторами заходу, включаючи інформацію про розклад та важливі оголошення.
Забезпечення всіх цих складових допоможе зробити захід успішним та продуктивним для учасників.
Коментарі