bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Відкритий тендер від БО «БФ «РІДНІ» на закупівлю послуг кейтерингу
24.07.2024

ЗАПРОШЕННЯ БО «БФ «РІДНІ»» ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ (КОНКУРСІ) ІЗ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ КЕЙТЕРИНГУ

*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього.

РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ

  1. 1.       Істотні умови тендеру (конкурсу):
  • Предмет конкурсу (найменування послуг/товарів): послуги кейтерингу.
  • Найменування проекту в межах якого оголошений тендер (конкурс) : “Посилення спроможності громад Західної України у наданні психосоціальної підтримки та соціальних послуг вразливим дітям та підліткам, у тому числі інформування про альтернативні форми виховання”.
  • Мета закупівлі: забезпечення харчуванням учасників подій, які будуть проводитись в м. Ужгород та в Ужгородському районі, в межах реалізації проекту “Посилення спроможності громад Західної України у наданні психосоціальної підтримки та соціальних послуг вразливим дітям та підліткам, у тому числі інформування про альтернативні форми виховання”.
  • Оплата послуг/товарів: безготівкова оплата в національній валюті – гривні. Детальніше вказано в Технічному завданні.
  • Закупівля здійснюватиметься в рамках співпраці (грантового проекту) з партнером UNICEF.
  • Термін надання послуг/поставки: вказано в Технічному завданні.
  • Загальна вартість закупівлі, щодо 5 траншу: 117000,00 грн. (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством, а також виїзд на локацію та посуд).
  •  Загальна вартість закупівлі, щодо 6 траншу:141000,00 грн. (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством, а також виїзд на локацію та посуд).
  • Місце поставки/надання послуг: вказано в Технічному завданні.
  • Додаткові (особливі) вимоги закупівлі: вказано в Технічному завданні.
  1. 2.      Договірні умови:
  2. Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами.
  3. Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці з партнером, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).
  4. Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.
  5. Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватися шляхом обміну оригіналами документів у паперовій  чи електронній формі, оформлених згідно чинного законодавства України.

РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ:

  1. Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
  • копія витягу (виписки) з Реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);
  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
  • довідка про відкриття рахунку в банку;
  • копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів) або іншого документу, що підтверджує можливість виконання зобов’язань (документи про освіту, сертифікати, документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних зобов’язань, тощо).
  • підтвердження про наявність достатнього досвіду/навичок /персоналу/матеріально-технічної бази для виконання зобов’язань, у формі Листа.

*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли).

  1. Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/ та партнера https://www.unicef.org/, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду та партнера.
  2. Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо).

РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ

  1. Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення.

*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію.

  1. Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій надаються в форматі EXCEL на адресу електронної пошти: [email protected] з темою листа  «Комерційна пропозиція на послуги кейтерингу_липень 2024»
  2. Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресою ел.пошти: [email protected].
  3. Кінцевий термін прийому пропозицій: 07.08.2024
  4. Дата визначення переможця: 09.08.2024

РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  • Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог;
  • Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації.
  • Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами;

*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.

**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції.

РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ

Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:

  1. Відповідність послуг/товарів вимогам запрошення та додатків;
  2. Якість товару/послуг , відповідно до вимог.
  3. Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду.
  4. Вартість надання послуг/поставки.
  5. Досвід роботи у сфері надання послуг / поставок товарів (в тч. Співпраці з Фондом);
  6. Перевага надається виробникам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності.

Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи).

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ

  • Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру.
  • За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном.
  • Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами, у паперовій формі.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.