Pictoric — спільнота ілюстраторів, заснована у 2014 році для розвитку та промоції української культури в Україні й за кордоном.
Одним із найважливіших завдань Pictoric є використання ілюстрації як потужного інструменту спілкування з громадськістю, розкриваючи складні соціальні теми, серед яких: збереження матеріальної та нематеріальної спадщини України; права людей; освіта; медіаграмотність; прозорість у виборчих процесах; війна і проблеми біженців та внутрішньо переміщених осіб; гуманітарна та екологічна катастрофи; психологічні проблеми.
Серед найбільших проєктів — Діячі України; Yellow&Blue; Віч-на-віч: права людини в цифрову добу; Довіряй, але перевіряй: медіаграмотність в українському суспільстві; Декілька історій; Інфа100%; SupportUkrainePic; Навіть в темні часи є світло; щорічна тематична міжнародна виставка ілюстрацій та лекції на книжковому фестивалі “Книжковий Арсенал” в Україні разом із численними виставками за кордоном у таких країнах, як Польща, Німеччина, Франція, Португалія, Італія, Південна Корея, Чехія, Японія, Тайвань, Іспанія, Естонія, Литва, Латвія, США, Канада, Греція, Швеція, Фінляндія, Словаччина, Угорщина, Грузія.
https://www.supportukraine-pic.com
https://www.instagram.com/pictoric.ua/?hl=en
Завдання
Розробити сайт, який слугуватиме платформою для презентації української спадщини ілюстрації в Україні і на міжнародному рівні, гуртуватиме артспільноту, промотуватиме любов до ілюстрації у широкої аудиторії.
Сайт має відображати артпортфоліо, архів ілюстрації, події, проєкти, e-commerce.
Сайт має бути орієнтований на артспільноту українську і міжнародну, та на ширшу аудиторію шанувальників ілюстрації.
Художнє оформлення сайту — кольорова гама, шрифти, ілюстрації — будуть генеруватись командою Замовника у співпраці з Виконавцем.
Контент буде наданий Замовником і складатиметься із текстової частини і бібліотеки ілюстрацій, аудіо-, відеоматеріалів.
Сайт повинен бути двомовним, українська та англійська версії.
Сайт повинен коректно відображатися всіма популярними браузерами, та бути адаптованим для мобільних пристроїв і планшетів.
Виконавець передає Замовнику детальну інструкцію з користування адмінкою сайту.
До участі в тендері запрошуються:
Фізичні особи-підприємці;
Юридичні особи, організації;
Учасники мають мати відповідні КВЕДи для здійснення діяльності;
Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів: договір продажу товарів, рахунок-фактура, видаткова накладна.
Етапи тендеру:
Етап 1 |
Висловлення зацікавленості участі у тендері |
25 липня–1 серпня 2024 |
Етап 2 |
Проведення брифінгів |
між 1 серпня і 10 серпня 2024 |
Етап 3 |
Подання фінансової і проєктної пропозиції |
20 серпня 2024, 18:00 |
Етап 4 |
Оголошення фіналіста тендеру |
3 вересня 2024 |
Етап 5 |
Підписання договору і початок роботи |
16 вересня 2024 |
Етап 6 |
Завершення роботи над сайтом і запуск |
28 лютого 2025. березень–квітень 2025: відпрацювання помилок |
Етап 1. Для висловлення зацікавленості необхідно:
Надіслати підтвердження на електронну адресу [email protected] і в темі листа вказати: Тендер на розробку сайту.
Етап 2. Брифінги
Брифінги будуть проведені зі сторонами, що надіслали підтвердження про зацікавлення участі у тендері, шляхом онлайн-зустрічей.
Етап 3. Оформлення тендерної пропозиції:
Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції і референсів;
Додати портфоліо 2-3 робіт, які мають схожий характер;
Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
Копія Свідоцтва платника податку;
Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
Учасники мають подавати пропозиції українською мовою;
Учасники мають подавати пропозиції щодо вартості, вказані у гривні; прив’язка вартості робіт до будь-якої іноземної валюти не передбачена;
Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів;
Пропозиції просимо надати до 20 серпня 2024 року, 18:00 на електронну адресу: [email protected].
Етап 4: Методика обрання і визначення переможця
Відбудеться 3 вересня 2024 року;
Пропозиція відповідає технічним критеріям тендеру;
Співвідношення ціни та якості пропозиції;
Портфоліо зі схожими попередніми проєктами;
Можливість завершити сайт у встановлені Замовником строки.
Коментарі