bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на постачання гігієнічних наборів для критичних днів
19.07.2024

Громадська Організація «СОНЦЕ.ЮА» запрошує до участі в тендері на постачання гігієнічних наборів для критичних днів, відповідно до складу вказаному у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1).

1

Мета закупівлі

Надання благодійної допомоги постраждалому населенню Донецької, Харківської, Запорізької, Дніпропетровській  областей

 

Організатор закупівлі

  ГО «СОНЦЕ.ЮА»

2

Предмет закупівлі:

ЛОТ 5 – Гігієнічний  набір для критичних днів із пакуванням у п’ятишарову картонну коробку

 

Кількість, обсяг поставки товарів

300 шт.

 

Адреса поставки товарів

м. Запоріжжя, Бульвар Парковий 1Б

3

Кінцевий термін подання пропозиції

До 22.07.2024 включно до 18:00. 

 

Дата та час розкриття тендерної пропозиції

23.07.2024 до 18:00

4

Перелік предмету закупівлі:

Додаток № 1 до запрошення – Специфікація гігієнічного набору для критичних днів

5

Умови та терміни доставки:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості, тощо).

 

Поставка  наборів здійснюється за рахунок Постачальника.

 

Постачальник має гарантувати поставку наборів до складу в м. Запоріжжя у три етапи:

  • 1 етап – серпень 2024 року - орієнтовно 35 відсотків від товарів по кожній з позицій;
  • 2 етап – вересень 2024 року - орієнтовно 35 відсотків від товарів по кожній з позицій;
  • 3 етап – жовтень 2024 року - орієнтовно 30 відсотків від товарів по кожній з позицій.

Оплата відбуватиметься відповідно до етапів поставок.

Поставку наборів необхідно здійснити не пізніше 5 робочих днів з дати отримання замовлення від Організатора.

Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

 

Постачальник зобов’язується поставити гігієнічні набори для критичних днів фасованими у коробки з п’ятишарового  картону в цілісній упаковці. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів.

6

Відхилення пропозиції:

Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах.

7

Супроводжувальні документи поставки:

- договір;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));

-   копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);

- оригінал рахунку; 

- оригінал видаткової накладної

8

Гарантія якості:

Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці.

 

Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції!

9

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:

На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку, відповідно до етапів поставки:

  • оплата за фактом отримання товару (бажано);
  • перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних (можливо).

10

Порядок подання  пропозиції:

 

- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника;

-  копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));

-   копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);

- довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін;

- альтернативно, по кожній позиції: декларація (посвідчення/свідоцтво/сертифікат) виробника про якість (відповідність) товару та/або сертифікат якості.

- надати зразки згідно вимог Організатора.

11

Умови участі:

Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом            підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. 

 

Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва наступних країн - Російська Федерація та Республіки Білорусь.

12

Гарантія поставки та ціни:

Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 70% на момент укладання угоди.

Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів.   

 

На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу або вищу сторону (наприклад, якщо заявлено 1 л рідкого мила ТМ Х, має бути не менше 1 л мила рідкого ТМ Y) за погодженням Замовника.

13

Місце та термін надання  цінових пропозицій:

Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. 

 

Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]

14

Критерії вибору виконавця:

  • відповідність вартості запропонованого набору Постачальника оголошеній вартості у тендерному запрошені Організатора;
  • відповідність товару запиту тендерного запрошення;
  • відповідність фасування наборів;
  • наданий повний пакет документів організації;
  • згода на указані у тендерному запрошені умови оплати;
  • умови доставки;
  • термін доставки.

15

Додаткова інформація:

Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру.

В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру.

Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам.

Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі  за цим тендерним оголошенням учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Участю у тендері учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з учасником. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, неврегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

16

Інформація про маркування:

Маркування на коробці, яке включатиме: назву набору; номенклатурний перелік/найменування; вага/кількість; терміни придатності; напис «Гуманітарна допомога – Не для продажу»; у кожному наборі також має бути інструкція про те, для чого і як його слід використовувати; логотипи/брендінг – відповідно до консультацій із Благодійним Фондом.

 

Додаток № 1

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (Скачати документ https://docs.google.com/document/d/12rL-Swo6oYJB5DoruLYGrY8-tjeoL_lS/edit?usp=sharing&ouid=109147198239249646932&rtpof=true&sd=true)

Уважно вивчивши умови тендерного запрошення, цим подаємо на участь у торгах свою цінову пропозицію:

  1. Повне найменування Учасника _______________________________________________________
  2. Фізичне місцезнаходження ___________________________________________________________
  1. Телефон _________________________ e-mail: _____________________________________
  2. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _______________________________________________
  3. Код ЄДРПОУ ______________________________________________________________________
  4. Довідка про діяльність фірми (КВЕД) __________________________________________________
  5. Статус платника податків: платник  чи неплатник ПДВ (обрати статус – підкреслить свій варіант).
  6. Контактна особа (прізвище, ім’я по батькові, телефон) __________________________________________________
  7. Умови оплати (підкреслить свій варіант):
  • за фактом отримання товару;
  • перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних.
  1. Підтверджуємо очікуваний термін доставки з дати отримання замовлення від Замовника - 5 робочих днів.
  2. Запропонована вартість предмета закупівлі - Гігієнічний набір для критичних днів із пакуванням у п’ятишарову картонну коробку, складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати суму прописом), а загальна сума всього обсягу поставки (300 шт. наборів) складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати вказати суму прописом).

 

Специфікація гігієнічного набору для критичних днів

Найменування

Одиниця виміру

Кількість одиниць

Бренд (торгова марка)/

виробник

Фактична вага/об’єм запропонованого товару

Ціна за одиницю (з ПДВ)

Загальна ціна (з ПДВ)

1

Прокладки гігієнічні з крильцями, 4 краплі, Ultra, для критичних днів, якість як марка Always, 20 шт./уп.

шт

1

       

2

Прокладки гігієнічні з крильцями, 3 краплі ,Normal, щоденні, якість як марка Always, 20 шт./уп.

шт

1

       

3

Вологі серветки, 15 шт /уп.

шт

2

       

4

Листівка - інструкція

шт

1

       

5

Пакування - коробка з п’ятишарового картону

шт

1

       
 

ВСЬОГО 

 

 

Вимоги до продукції і порядку ціноутворення на продукцію:

  • Уся продукція має бути в оригінальній заводській упаковці (фасуванні).
  • Відхилення від ваги/об’єму, зазначеного у таблиці вище, може бути у межах +/-10%; фактичні вагу/об’єм необхідно зазначити у стовпчику «Фактично запропонована вага/об’єм».
  • Ціни вказуються із врахуванням всіх витрат (на транспортування, завантаження, розвантаження, пакування та т. ін.), що сплачуються або мають бути сплачені.
  1. Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 30 днів з дня подання цінової пропозиції. Наша пропозиція є обов’язковою для нас.  
  2. Якщо нашу пропозицію буде обрано, ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю у строк не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати отримання  повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
  3. Одночасно засвідчуємо, що наша компанія не є банкрутом і не ліквідується, не має справи у судовому впровадженні, не укладала угоди з кредиторами, не призупинила діяльність, не є учасником процесів з даних питань, не знаходиться в будь якій аналогічній ситуації, що випливає із подібної процедури відповідно до національних правил чи законодавства; одночасно повідомляємо, що не існує обставин конфлікту інтересів між замовником і нами, а саме, відсутні родинні, емоційні зв’язки, спільні політичні, економічні чи інші види інтересу.

 

Дата___________________

 

________________________________         ___________                        ________________             

(посада керівника учасника

або уповноваженої ним особи)                          (підпис)                              (ініціали та прізвище)                                                                          

М.П.      

Контакти

  • +380679728790 - Євген Глазʼєв; +380988466044 - Лях Марина

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.