bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Відкритий тендер на закупівлю комплексних послуг по роботі з гарячою лінією ГО «Дівчата»
01.07.2024

В межах реалізації проєкту «Надання послуг з невідкладної допомоги та захисту населенню, що постраждало в результаті конфлікту в Україні» за донорської підтримки відокремленого підрозділу  ХЕЛП–ХІЛЬФЕ ЦУР ЗЕЛЬБСТХІЛЬФЕ Е.Ф. в Україні, що діє від імені та в інтересах ХЕЛП–ХІЛЬФЕ ЦУР ЗЕЛЬБСТХІЛЬФЕ Е.Ф. (Німеччина) громадська організація «Дівчата» оголошує відкритий конкурс на закупівлю комплексних послуг зі створення, реалізації стратегії просування, покращення видимості та управління і контролю якості роботи гарячої лінії.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № PUKR-022-24-24-DIV08 Комплексні послуги зі створення, реалізації стратегії просування, покращення видимості та управління і контролю якості роботи гарячої лінії» не пізніше 23:59, 14 липня  2024 року. 

Тендер відбувається за двома ЛОТами. Учасник тендеру може податись на один з двох ЛОТів.

ЛОТ 1. Послуги спеціаліста_ки з маркетинг та просування гарячої лінії 

ЛОТ 2. Послуги радника_ці з питань роботи гарячої лінії

Послуги надаватимуться онлайн. 

Період надання послуг: до 31.12.2024 року
 

Вимоги до учасника/ці тендеру: 

  • Вища освіта (сфера комунікацій, маркетингу, соціальних наук буде перевагою);
  • Релевантний досвід роботи;
  • Досвід роботи у сфері підтримки клієнтів;
  • Досвід роботи з громадськими організаціями буде перевагою;
  • Реєстрація ФОП 3 групи з відповідними КВЕДами;
  • Відмінні комунікативні та організаційні навички;
  • Аналітичне мислення та вміння працювати з великими обсягами даних.

Учасник у складі заявки має подати наступні документи:

  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А.)
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б.)
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В.)
  • Резюме  у форматі .pdf
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (за наявності реєстрації ФОП).
  • Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку (за наявності реєстрації ФОП).
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf
  • Довідка про відкриття банківського рахунку для фізичної особи-підприємця.

Із повним переліком документів, необхідних для подання заявки на тендер та іншими деталями можна ознайомитись за посиланням: ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ No PUKR-022-24-24-DIV08.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою:  [email protected] до 12 липня 2024 року.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.