bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Відкритий тендер від «БФ Рідні» на закупівлю послуг проживання, харчування та оренди конференц-залу
28.06.2024

ЗАПРОШЕННЯ БО «БФ «РІДНІ»» ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ (КОНКУРСІ) ІЗ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ З ПРОЖИВАННЯ, ХАРЧУВАННЯ ТА ОРЕНДИ КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛУ

*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього.

 

РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ

  1. 1.       Істотні умови тендеру (конкурсу):
  • Предмет конкурсу: послуги проживання, харчування та оренди конференц-залу
  • Найменування проекту в межах якого оголошений тендер (конкурс) : “Посилення спроможності громад Західної України у наданні психосоціальної підтримки та соціальних послуг вразливим дітям та підліткам, у тому числі інформування про альтернативні форми виховання”.
  • Мета закупівлі: проведення триденного навчання для фахівців, що працюють з підлітками, що мають досвід проживання, та триденного навчання для проектних фахівців.
  • Оплата послуг: безготівкова оплата в національній валюті – гривні. 100% передоплата за послуги конференц-залу, та 50% авансу і 50% післяплати за послуги проживання та харчування.
  • Закупівля здійснюватиметься в рамках співпраці (грантового проекту) з партнером UNICEF.
  • Термін надання послуг: Подія 1: 24-25-26 липня 2024 року, та Подія 2: 23-24-25-26 липня 2024 року.
  • Загальна очікувана вартість закупівлі: 519000,00 гривень (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством).
  • Місце надання послуг: м. Львів.
  • Додаткові (особливі) вимоги закупівлі: зазначені в Технічному завданні
  1. 2.      Договірні умови:
  2. Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами.
  3. Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці з партнером, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).
  4. Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.
  5. 4.      Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватись, шляхом обміну оригіналами документів у паперовій формі.

 

РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ:

  1. Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
  • копія витягу (виписки) з реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку)
  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
  • довідка про відкриття рахунку в банку;
  • копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів)
  • Лист про підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв:

a)     наявність в учасника матеріально-технічної бази достатньої для виконання зобов’язань перед Фондом

b)     наявність в учасника працівників/інших залучених фахівців, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та навички для забезпечення виконання зобов’язань перед Фондом

c)     наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли).

  1. Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/ та партнера UNICEF , а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду та партнера.
  2. Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо).

 

РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ

  1. Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення.

*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію.

  1. Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій надаються в форматі EXCEL на адресу електронної пошти: [email protected] з темою листа «Комерційна пропозиція на закупівлю послуг проживання, харчування та оренди конферен-цзалу».
  2. Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресою ел.пошти, що вказана вище.
  3. Кінцевий термін прийому пропозицій 15 липня 2024 року.
  4. Дата визначення переможця:  18 липня 2024 року.

 

РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  • Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог;
  • Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації.
  • Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами;

*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.

**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції.

 

РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ

Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:

  1. Відповідність послуг вимогам запрошення та додатків;
  2. Якість послуг, відповідно до вимог.
  3. Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду.
  4. Вартість надання послуг.
  5. Досвід роботи у сфері надання послуг (в тч. Співпраці з Фондом);
  6. Перевага надається виробникам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності.

Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи).

 

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ

  • Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру.
  • За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном.
  • Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.