bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю поліграфічних матеріалів та брендованої продукції з нанесенням
25.06.2024

ГО “Дівчата” запрошує вас взяти участь в тендері на закупівлю поліграфічних матеріалів та брендованої продукції з нанесенням. Послуги друку надаватимуться в межах реалізації проєкту “Надання багатосекторальної гуманітарної допомоги постраждалому від конфлікту населенню в Україні (Консорціум реагування BHA Ukraine)”

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «64FPU_2023_24 Тендер на закупівлю поліграфічних матеріалів та брендованої продукції з нанесенням» не пізніше 01 липня 2024 року до 18:00.

Просимо Вас детально ознайомитись із ЗАПРОШЕННЯм ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ № 64FPU_2023_24.

Тендер проводиться за такими ЛОТами: 

  • ЛОТ 1. Одяг з нанесенням
  • ЛОТ 2. Брендована продукція (посуд та інше)
  • ЛОТ 3. Поліграфічні матеріали

Учасник тендеру може подати свою пропозицію на будь-який ЛОТ. Оцінка буде здійснюватися за ЛОТами!

Вимоги до учасника/ці тендеру:

  • Надання детальної технічної специфікації продукції, яка відповідає вимогам тендеру.
  • Наявність професійного досвіду у сфері виготовлення якісних поліграфічних матеріалів та брендованої продукції, що підтверджується аналогічними договорами за останні три роки. 
  • Використання сучасних технічних засобів, високоякісних матеріалів та відповідного обладнання, наявність професійних кадрів зі знаннями та досвідом у зазначеній галузі.
  • Дотримання екологічних стандартів виробництва.
  • Надання зразків продукції для оцінки якості.
  • Наявність сертифікатів якості матеріалів та товарів (папір, фурнітура, тканина та інше). 

За погодженням, Постачальник має надіслати зразки виготовленої продукції для оцінки якості друку та якості запропонованих матеріалів. 
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

Перелік документів,необхідних для розгляду заявки:

  1. Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  2. Належним чином підписана Адміністративна відповідність, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А1)
  3. Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  4. Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  5. Портфоліо або посилання на зразки попередніх робіт.
  6. Аналогічні договори з замовниками на послуги друку брендованої продукції (щонайменше два договори за останні три роки!) або інформаційна картка з переліком контактів замовників.
  7. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  8. Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку.
  9. Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf
  10. Сертифікати систем якості за міжнародними стандартами (ISO 9001, ISO 14001) за наявності. 
  11. Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою:  [email protected]  до 28 червня 2024 року.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.