bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю послуг з перевезення пасажирів
24.06.2024

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ЗА  МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ» оголошує тендер на закупівлю послуги з перевезення пасажирів для забезпечення організації роботи  в рамках  реалізації проекту «Покращення та розширення життєнеобхідних послуг для підтримки дітей в Україні», який фінансується Українським Гуманітарним Фондом (УГФ) 

1. Інформація про замовника: 

Найменування - Благодійна організація «Благодійний фонд «За майбутнє України»

Код за ЄДРПОУ 39698809.

Неприбуткова організація – код ознаки 0036

2.  Термін надання послуги  - з моменту підписання договору до 31 березня  2025 року.

3. Місце надання послуги – територія м. Дніпра та  громади  Дніпропетровської області , в т.ч. громади Нікопольського району.

4. Порядок формування ціни пропозиції – ціна послуги по перевезенню вираховується за 1 кілометр пробігу та вартість простою, включає в себе витрати на оплату праці водія, витрати на придбання палива та мастильних матеріалів, витрати на ремонт та технічне обслуговування автомобіля, заміну шин та акумуляторів, витрати на миття та прибирання автомобіля, інші витрати, а також витрати  на суму податків, зборів та інших обов’язкових платежів. У складі пропозиції учасник повинен надати цінову пропозицію за формою, що наведена у Додатку 1.

5. Технічні характеристики предмета закупівлі  - викладені у Додатку 2 до оголошення.

6. Вимоги до учасників - до участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, установи та організації належним чином зареєстровані за законодавством України, що відповідають кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази (мають транспортні засоби для перевезення пасажирів від 3 до  8 осіб  та малогабаритного вантажу),  договору цивільної відповідальності власників автотранспорту.

Учасник може залучати до надання послуг третіх осіб, залишаючись при цьому відповідальним за дії таких третіх осіб.

 7. Перелік документів, що подаються учасниками закупівлі для підтвердження  їх відповідності встановленим вимогам:

7.1. Заповнена комерційна пропозиція  - Додаток 1

7.2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.

7.3.Копія документу, що підтверджує податковий статус.

7.4. Довідка у довільній формі про наявність власного або орендованого транспорту.

7.5.Довідку в довільній формі про транспортні засоби, які учасник планує залучити до надання послуги .

7.5. Лист-гарантія, про те, що у випадку перемоги у тендері, учасник зобов’язується надати, за запитом замовника, копії документів на транспортний засіб, водійських посвідчень водіїв залучених до надання послуги.

 7.7. Лист-гарантію в довільній формі, що до виконання послуг з пасажирських перевезень на замовлення  БО “БФ «За майбутнє України» будуть залучатися водії досвід водіння яких складає не менше 2 (двох) років.

7.8. Лист-гарантію в довільній формі, що до виконання послуг з пасажирських перевезень на замовлення БО “БФ «За майбутнє України» будуть залучатися  автомобілі, які мають дійсний поліс/договір страхування від нещасних випадків на транспорті.

7.9. Лист-гарантію в довільній формі, що  транспортні  засоби, які учасник планує залучити до надання послуги  не   перебувають  під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та в розшуку.

7.10. Скан-копію ліцензії на перевезення пасажирів

 8. Дата початку прийому пропозицій: з 24.06.2024 р.

9. Кінцевий термін подання пропозицій: до 09.07.2024 р. 23:59 год.

10. Умови подання  тендерної документації:

Тендерні пропозиції можуть подаватися учасниками  електронною поштою. 

Тендерні пропозиції мають бути викладені українською мовою.

Усі ціни вказуються в гривнях з ПДВ або без ПДВ, в залежності від реєстраційного статусу учасника. Загальна вартість товарів або послуг, вказана в тендерній пропозиції, має бути остаточною та має враховувати всі податки, платежі і збори, вартість доставки та  інші витрати, які учасник  несе та може понести у зв’язку з виконанням обов’язків по наданню послуг, які є предметом закупівлі.

10.1. Інструкції для учасників щодо подання тендерних пропозицій електронною поштою:

Тендерні пропозиції повинні надсилатись на електронну адресу  [email protected] копія на   [email protected]

Тема електронного повідомлення має бути «Тендер на закупівлю послуг з перевезення пасажирів».

Тендерні пропозиції електронною поштою подаються шляхом прикріплення до електронного повідомлення належним чином оформлених документів, які вимагаються цією тендерною документацією, з підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (за наявністю).

11.  Дата розгляду пропозицій учасників закупівлі і підведення підсумків:

Час розкриття всіх наданих заявок – 12.07.2024 о 11:30.

Термін для прийняття рішення щодо закупівлі - не більше 2 (двох) робочих днів з дня розкриття заявок.

Місце розкриття, розгляду та підведення підсумків - м. Дніпро, офіс Замовника.

Договір з переможцем закупівлі має бути укладений в термін, що не перевищує 10 (десяти) календарних днів з дати повідомлення учасника, пропозиція якого визначена прийнятною та найбільш економічно-вигідною, про намір укласти договір про закупівлю.

У разі відмови учасника, пропозицію якого було ухвалено тендерним комітетом, від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення, замовник визначає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію із числа учасників, пропозиції яких не були відхилені

12. Методика оцінки пропозицій – Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на підставі критерію “ціна”.

13. Підстави для відмови в допуску до участі у закупівлі:

Учаснику закупівлі буде відмовлено в допуску до участі в закупівлю у випадках:

-        неподання оригіналів та (або) копій документів, а також інших відомостей, відповідно до вимог про наявність яких встановлено документацією про закупівлю. Наявність у таких документах недостовірних відомостей про учасника закупівлі або про закуповувані товари, роботи, послуги;

-        невідповідності учасника закупівлі встановленим у документації про закупівлю вимогам;

-        невідповідності заявки на участь у закупівлі вимогам, встановленим документацією про закупівлі;         

-        при невідповідності одного з юридичних осіб, фізичних осіб або декількох суб’єктів підприємницької діяльності, які виступають на боці одного учасника закупівлі, вимогам, що передбачені даним Положенням. Рішення про відмову в допуску до участі у закупівлі приймається щодо всіх юридичних осіб, фізичних осіб або декількох суб’єктів підприємницької діяльності, які виступають на боці одного учасника закупівлі.

-        у разі встановлення недостовірності відомостей, що містяться в заявці на участь у закупівлі, встановлення факту невідповідності учасника закупівлі встановленим вимогам - такий учасник закупівлі повинен бути відсторонений від участі у закупівлі на будь-якому етапі її проведення;

-        встановлення наявності конфлікту інтересів;

-                встановлення, що учасник закупівель включений до санкційних списків та/або він самостійно/чи засновники є громадянами країни агресора (російської федерації) чи громадянами білорусі.

14. Умови оплати - по факту надання послуги.

 Запитання щодо умов участі у тендері можна надсилати за ел. адресою: [email protected] та  [email protected]


Особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками –фінансовий менеджер  Лариса Рябоконь, контактний е-mail:  [email protected]

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.